DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

crack_zpsiardv5bh.jpg


Op DJI-form (http://forum.dji.com/thread-23319-1-1.html) vond ik deze foto.
Mijn gimball heeft hier ook een scheurtje (crack)
Vraag me af of het kwaad kan en/of het garantie is ??
 
Vrijdag middag even wezen vliegen bij de molens op kinderdijk , merkte dat ik steeds wat storing had met het beeld op de iPad.
Dacht zelf dat het aan het warme weer lag .
Maar als je het filmpje bekijkt zie je misschien de oorzaak ervan :D

 
Jammer dat er zo weinig reacties zijn over de ervaring met scheurtjes van de Phantoms in nederland. Dit terwijl buitenlandse forums, ook die van DJI, er vol mee staan. Gaat ook over de zeer slechte klachten en garantie afhandeling van DJI bij scheurtjes en andere ellende die spontaan ontstaan. Voor de duidelijkhed ook de oudere Phantoms hebben er last van.
 
Jammer dat er zo weinig reacties zijn over de ervaring met scheurtjes van de Phantoms in nederland. Dit terwijl buitenlandse forums, ook die van DJI, er vol mee staan. Gaat ook over de zeer slechte klachten en garantie afhandeling van DJI bij scheurtjes en andere ellende die spontaan ontstaan. Voor de duidelijkhed ook de oudere Phantoms hebben er last van.

Klopt wat je zegt (over de weinige reacties), moet wel aangeven dat mij het scheurtje aan de gimball niet opgevallen zou zijn als ik het niet gelezen had in een buitenlands forum.
Dus wellicht helpen deze foto's zodat de mensen weten waar ze op moeten letten !
Hieronder een foto van scheurtjes die sommige hebben bij de motoren


crackbody_zps3pnyyygl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt wat je zegt (over de weinige reacties), moet wel aangeven dat mij het scheurtje aan de gimball niet opgevallen zou zijn als ik het niet gelezen had in een buitenlands forum.
Dus wellicht helpen deze foto's zodat de mensen weten waar ze op moeten letten !
Hieronder een foto van scheurtjes die sommige hebben bij de motoren




crackbody_zps3pnyyygl.jpg

En dit is zonder een keer gecrasht te zijn ?
 
Ja dit is een toestel wat nooit gecrasht is geweest en/of een harde landing heeft gemaakt

Ook ik ben hiervan geschrokken. We hebben het hier over een drone van 1400 euro en dan mag dit natuurlijk niet gebeuren.
 
Dan is het zeker zorg wekkend ,zal de mijne goed in de gaten houden.
Ik heb inmiddels die van mij verkocht. Ook aan de koper uitgelegd met welke reden. Ik heb er geen vertrouwen in. Zeker niet nu ik lees dat DJI hier geen garantie op geeft. Blijft raar dat ik hier nooit eerder iets over gelezen heb. Zoals al aangegeven gebeurt het met de "oudere" Phantoms ook. Misschien een apart topic starten hierover? By the way: Gister kreeg ik nog een lipo binnen voor de Phantom 3. Staat op MP. Iemand interesse?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nergens scheurtjes toch al aardig wat gevlogen 27 vluchten en 4 uur vliegtijd. Als mijne echt aan gort gaat, en dji doet niks, misschien een idee om zelf een frame te bouwen met het binnenwerk van de p3
 
Ik heb nog nergens scheurtjes toch al aardig wat gevlogen 27 vluchten en 4 uur vliegtijd. Als mijne echt aan gort gaat, en dji doet niks, misschien een idee om zelf een frame te bouwen met het binnenwerk van de p3
Lijkt me toch niet echt de bedoeling voor een machine van 1400 euro........Lipo is inmiddels verkocht!
 
Lijkt me toch niet echt de bedoeling voor een machine van 1400 euro........Lipo is inmiddels verkocht!



Toch heeft deze meneer van DJI een compleet nieuwe body gekregen, dus toch garantie

onder deze video staat de volgende tekst :

Gepubliceerd op 1 jul. 2015
UPDATE: DJI called me tonight (July 2) at 5:30pm pst. They informed me they would be sending me a brand new unit on Monday and I will send them my unit once I receive the new one. I can't believe it. I'm super excited.
 
Laatst bewerkt:
Eén gelukkige van de velen die van DJI te horen krijgen dat ze hem moeten opsturen en door DJI onderzocht wordt of het valt onder garantie. Weken wachten en dan vervolgens ws nog betalen. En het lost het probleem niet op. Ook die zal ws weer scheuren krijgen......
 
Kan zijn, maar je zult toch maar diegene zijn die wel de problemen heeft. En dat die er zijn is mij wel duidelijk. Misschien ligt het probleem dus bij wat jezelf zegt: Veel produceren! Wordt er misschien minder gelet op kwaliteit. DJI staat verder bekend om zeer slecht communiceren en klachten afhandeling. Ik kijk voorlopig de kat (Drone) nog even uit de boom.
 
Vrijdag middag even wezen vliegen bij de molens op kinderdijk , merkte dat ik steeds wat storing had met het beeld op de iPad.
Dacht zelf dat het aan het warme weer lag .
Maar als je het filmpje bekijkt zie je misschien de oorzaak ervan :D


Grappig, in die molen woont een goede vriend en eigenaar van www.droneopmaat.nl , hij vloog daar idd met een watervliegtuig (tx: futaba 14fg) wat de storing mogelijk veroorzaakte.
 
Back
Top