Vond dit op facebook, preventief verstevigen met epoxy-lijm ter voorkoming van scheurtjes
![]()
Prima oplossing, epoxy is harder dan beton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vond dit op facebook, preventief verstevigen met epoxy-lijm ter voorkoming van scheurtjes
![]()
Ik heb nog nergens scheurtjes toch al aardig wat gevlogen 27 vluchten en 4 uur vliegtijd. Als mijne echt aan gort gaat, en dji doet niks, misschien een idee om zelf een frame te bouwen met het binnenwerk van de p3
Een en al print plaat, ook geen losse esc helaas, best wel een teleurstelling. Een gepimpte a2 is het denk ik maar dan ook uitgekleedKrijg de mijn ph3 pro vrijdag binnen, maar vind het wel een leuke uitdaging om er later een ander frame (met esc en motor upgrade) omheen te bouwen. Zit er nogsteeds een naza V2 fc onder de kap, of stiekem toch een uitgeklede A2 uit de inspire?
Hey vanHeijningen, jij hier? Jij toch ook maar (net zoals ik overigens) over op de P3? Of gewoon er bij? En nou maar hopen dat we geen "balkonscenes" krijgen op dit gedeelte van het forum![]()
Een en al print plaat, ook geen losse esc helaas, best wel een teleurstelling. Een gepimpte a2 is het denk ik maar dan ook uitgekleed
Grappig, in die molen woont een goede vriend en eigenaar van www.droneopmaat.nl , hij vloog daar idd met een watervliegtuig (tx: futaba 14fg) wat de storing mogelijk veroorzaakte.
Wel in het DuitsHoe activeer je de firmware?