DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Vond dit op facebook, preventief verstevigen met epoxy-lijm ter voorkoming van scheurtjes

expoy%20versteviging_zps9z8xdcsr.jpg

Prima oplossing, epoxy is harder dan beton.

Ik heb nog nergens scheurtjes toch al aardig wat gevlogen 27 vluchten en 4 uur vliegtijd. Als mijne echt aan gort gaat, en dji doet niks, misschien een idee om zelf een frame te bouwen met het binnenwerk van de p3

Krijg de mijn ph3 pro vrijdag binnen, maar vind het wel een leuke uitdaging om er later een ander frame (met esc en motor upgrade) omheen te bouwen. Zit er nogsteeds een naza V2 fc onder de kap, of stiekem toch een uitgeklede A2 uit de inspire?

Hey vanHeijningen, jij hier? Jij toch ook maar (net zoals ik overigens) over op de P3? Of gewoon er bij? En nou maar hopen dat we geen "balkonscenes" krijgen op dit gedeelte van het forum ;)

En voor de mensen onder ons die hun P3 nog verwachten en/of hun P3 willen update, pas op voor de nieuwe FW: "DJI has confirmed that the 1.2.6 - 1.2.8 firmware broke the VPS system. They are recommending that you DISABLE VPS until they release another firmware update to solve the issue. Unfortunately it is NOT possible to revert back to previous firmware. (This will also be changed in new versions so that you will be able to roll back in the future.) The only solution right now is to DISABLE the VPS for now".

Krijg de mijn ph3 pro vrijdag binnen, maar vind het wel een leuke uitdaging om er later een ander frame (met esc en motor upgrade) omheen te bouwen. Zit er nogsteeds een naza V2 fc onder de kap, of stiekem toch een uitgeklede A2 uit de inspire?
Een en al print plaat, ook geen losse esc helaas, best wel een teleurstelling. Een gepimpte a2 is het denk ik maar dan ook uitgekleed

Hey vanHeijningen, jij hier? Jij toch ook maar (net zoals ik overigens) over op de P3? Of gewoon er bij? En nou maar hopen dat we geen "balkonscenes" krijgen op dit gedeelte van het forum ;)

'Gewoon' erbij, wordt mijn 5de multi:confused: deze gaat waarschijnlijk echt overal mee naartoe in zijn rugtas.

Ik heb de phantom 3 prof sinds zondag maar krijg hem niet aan de gang batterijen opgeladen alles gedaan de voorleds branden groen de achterleds rood maar de motoren starten niet weet iemand wat ik fout doe aub

Firmware update... Activeren
Compass kalibreren en dan moet het gaan.

Als het niet geactiveerd is starten de motoren niet!

Je kunt er wel drie lijpo's op aansluiten maar hij laadt ze om de beurt. Dus niet gelijktijdig.
Wil je gelijktijdig laden dan zou je een lader moeten hebben die zo'n 24Ampere kan leveren.

vandaag het hulpstuk binnen gekregen maar deze laad ze wel tegelijk op :):)

Hey,

Ik heb sinds vandaag een phantom 3 advanced.
Nu vroeg ik mij af of ik wel mag vliegen met de phantom als ik geen firmware update uitvoer. Ik heb gelezen op andere Engelstalige topics dat je binnen de 3 dagen je phantom moet updaten of je krijgt één of andere break ofzo. Maar nadat ik heb gelezen dat er zoveel fouten zijn met de laatste firmware update wil ik liever wachten tot er een nieuwe goede update is. Iemand die hier een antwoord op heeft??
Ik heb wel al eens een testvlucht gedaan en die ging goed. Was wel maar 2 meter hoog. Nu vlieg ik met de firmware die er opstaat van uit de fabriek.

Wie kan me helpen??
Alvast bedankt

Niks mis mee met de nieuwe update ,heb zelf al 20km ermee gevlogen .
Gewoon doen ,laat je niet gek maken door verhalen.

Is er nog een firmware update tussen v1.1.9 en 2.1.8 voor de phantom advanced ? Zodat ik in de juiste volgorde update!
Ik wordt echt zot van die firmware updates!!!
Al die verschillende reacties over de updates en over de volgorde van updates.

Als je nu firmware v1.1.9 hebt zou ik wachten met updaten. Ik zelf vlieg ook nog steeds met v1.1.19. Met de laatste update hebben diverse mensen problemen.
Bovendien komt er zeer binnenkort weer een update die hopelijk dan vrij is van bugs.

Als er een nieuwe update uitkomt wacht ik altijd minimaal een week en lees tussentijds de diverse forums door hoe de nieuwste update bevalt.
Als er weinig of vrijwel geen problemen zijn dan pas update ik mijn Phantom 3

Back