De kraan heeft net de "paintshop"

verlaten eindelijk tijd voor de montage en detaillering, mijn favoriete klus eigenlijk!
Wat foto's, deze zeggen waarschijnlijk meer:
De kraan arm, deze bestaat uit 3 kleuren, vraag mij niet waarom de Engelse deze bovenaan zwart hebben geschilderd er zit nu helemaal geen logica in de kleuren van de deze boot, dat geeft des te meer uitstraling vind ik zelf...
Klaar, je ziet hier ook de kabelgeleiders zoals op de echte kraan met geschraagde doorvoer om de kabel makkelijk te kunnen rijgen of te repareren. De haak aanslag moet hier nog worden zwart geschilderd.
Het kraanhuis, de hydraulische leiding naar het hoofdreservoir is deels aangesloten.
De hoofd cilinder, deze heeft al een aantal van de hydraulische aansluitingen,Het kleppenhuis is hier op de cilinder gemonteerd (waarom???) er zijn dus 3 leidingen die eruit vertrekken, de aanvoer, afvoer en de sturing, tevens is er een door-lussing, waarschijnlijk is dit een aangepaste valve tenminste dat vermoed ik.
De draaimotor, ook hydraulisch met een aantal aansluitingen en sturing:
Winch en haak...

`
Enkele leuke foto's:
Ze ziet er stilaan best interessant uit...
Je ziet hier mooi de geslepen/gehoonde ram

, het plaatje begint stilaan ergens op te lijken.
Vanavond wordt de arm voorzien van leidingen en hopelijk is hij morgen klaar, waarschijnlijk is dit pas volgende week.
Voila een update, pen maar neer wat jullie ervan vinden.