Is inderdaad een net bakkie.... EN.... opnieuw gefolied, dus geen last met verblekende Kyosho plastic...
Die lagermaten zijn geen probleem, Bas... R6 en 6901 zijn gewoon bij de landbouwmechanisatie te krijgen. 5 minuten rijden, en met 90% waarschijnlijkheid op voorraad....
Zal denk ik maar een C3 versie voor die 6901 nemen, i.v.m. hogere temperaturen bij gebruik van benzine.
Zie dat de remote needle van OS van plastic is, dat vertrouw ik niet i.c.m. benzine, maar gelukkig heb ik nog een ASP remote needle liggen, die is geheel van metaal.
Compressie is uitstekend... Had ik al gezegd, dat het ding letterlijk met de eerste klap startte, op brandstof die al minstens 5 jaar in het tankje zat?
Zit inderdaad een 11 x 6 op, zit nog even te puzzelen, of ik een 11 x 5 of een 10 x 6 zal gaan gebruiken straks.
Denk een 11 x 5.
Hoe dan ook, zal het toerental weer terug omhoog moeten zien te krijgen om het vermogensverlies zoveel mogelijk te beperken.
We gaan het zien. Zal nog wel even duren voor de boel vliegklaar is (moet wachten op viltclunks, voor de rest is het simpel een kwestie van de spullen er in prutsen).
Eerst maar de motor er voor weg, i.v.m. het door de romp priegelen van de bougiekabel, kan ik gelijk die lagers effe wisselen.
Voorste Lagerhuis laat prima toe om de sensor met een tie-rap er omheen te binden, geeft lekker eenvoudige timing-verstelling
CoG op 85 mm, da's goeie info. Thanks!