Leuke filmpjes, ze gebruiken zelfs schuimmiddel in de aangedikte hars, ook eens een proefje mee doen.
De opbouw van de liggers was wel interessant, vind verder wel dat ze erg grof zijn met het aanbrengen van hars, die gaan zeker de 50/50 niet halen
.
Dat carbon weefsel dat ze gebruiken, heeft dat nog voor of nadelen tov normaal koolstof weefsel of biax koolstof legsel?
De binnenwerken voor het kielvlak en rudder zijn ook gereed, zie foto's
g
g
g
g
Totaal gewicht van kielvlak en rudder samen is 420 gram inclusief scharnier, origineel weegt 520 gram exlusief scharnieren.
Komt alleen nog lak bij, ik ben tevreden.
MVG
Edwin.
De opbouw van de liggers was wel interessant, vind verder wel dat ze erg grof zijn met het aanbrengen van hars, die gaan zeker de 50/50 niet halen

Dat carbon weefsel dat ze gebruiken, heeft dat nog voor of nadelen tov normaal koolstof weefsel of biax koolstof legsel?
De binnenwerken voor het kielvlak en rudder zijn ook gereed, zie foto's
g
g
g
g
Totaal gewicht van kielvlak en rudder samen is 420 gram inclusief scharnier, origineel weegt 520 gram exlusief scharnieren.
Komt alleen nog lak bij, ik ben tevreden.
MVG
Edwin.
Laatst bewerkt: