Saito FG 60 r3 gas 60 cc

zet die regel eens in google vertalen.
kies naar frans.
draai het om en kies engels.

Mise à niveau dans la progression de ce moteur radial saito fg-84 r3 = le mamelon se déplace de l'avant vers l'arrière. Il sera possible de presser 20 ml de gaz frais pour un démarrage à froid (primaire)

wordt dan

Upgrade in the progression of this radial engine saito fg-84 r3 = the nipple moves from the front to the back. It will be possible to press 20 ml of fresh gas for a cold start (primary)

Misschien vragen om de vraag in zijn taal te plaatsen. Over het algemeen kunnen wij dat wel "vertalen".
Ik heb geen verstand van deze carburateur, dus mij zegt het niets.
 
Is dit nou specifiek voor het FG60 type, of geld dit ook voor de overige Saito stermotoren, zoals de FG33 waar ik nog steeds een oogje op heb?
 
Maarre.... sinds wanneer spook jij in het vliegdingen-forum rond, Harm????
 
@Pascal: De motor FG33 heeft dezelfde opbouw.
Ik ben nu bezig met een motorbok voor de test werkzaamheden, de FG33 -R3 is gemonteerd hoop aankomende week te kunnen testen.
Alle modificaties zijn er al in verwerkt, verbeterde flow en lagering.

IMG_2723.JPG


Uiteindelijk wil ik hier naar toe, Anzani Y dit is een houten mokup.

IMG_2724.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, die modificatie is voor mij niet weg gelegd dus gaat het deze waarschijnlijk niet worden.
ASP 400 hoor je ook iet al te positieve dingen over, blijft er eigenlijk nog iets over, zijn er nog alternatieven in dit segment?
 
Ziet er goed uit, moet even kijken of het uitkomt met het gewicht. Zou wel een geschikte motor zijn qua model, is voor een PT22 met een spanwijdte van 230cm.
Moet er mij wel flink in gaan verdiepen, zou mijn eerste brandstofmotor worden op een 0.8 Cox, en brandstofauto na.
 
Back
Top