Wat voor zender en ontvanger gebruik je ook als weer?
Bij mij is hij gevoelig voor de 0-stand van de knuppel, maar de ratel staat iets te strak,
digitaal lees ik dan een andere waarde op de zender, maar dat accepteert de regelaar dan als 0. Het heeft iets marge.
Trims op 0 natuurlijk...
Mocht het een stok oude zender zijn, zijn de potmetertjes dan nog wel kuis?
Verder gaat het bij mij niet zo stroef. Je bevestigd toch wel met OK?
Met een maar minuutjes had ik de zaak wel door en in het gareel hoor?, in de lage toeren vond ik de regelaar wat achter blijven in finesse.
Een andere regelaar, die helaas niet meer gemaakt wordt, deed het 10x beter. Alleen ging die niet goed synchroon in opstart
Twee motoren tegelijk in toeren zetten. Altijd wat, maar met trim in het gareel gebracht.
Maar loop hem nog even na met de programmeerkaart.
Dan sluit je alles aan, op het laatst pas de stekker aan de ontvanger...
Zonder op ontvanger geeft hij een lange interval piep.
Dan aansluiten, dan geeft ie bij mij twee reeksen van piepjes.
Verder heb ik een andere programmeerkaart? Deze deedt het direct.
Weet niet over issues zijn met die kaart, en of het de juiste is...
Heeft ook andere timing-waarden, die mij bekender ogen.

Min zender staat hier op... overigens... ik dacht... sluit em even aan op een
oude servotester van Robbe.... wel de regelaar totaal in de rats.
Kon alles nalopen... de reverse was ie kwijt. Dat heeft dus met het type puls van doen.
PPM signaal (kan N.P.S. goed uitleggen als elektronicus) en Corrien... en...

Dan gaat de labvoeding er aan op 12,5 volt...

Dan aansluiten op de power, hier een labvoeding...
wat je eerst hoort zijn de piepjes van de zender, de Jeti TX modulle...
De ontvanger is niet aangesloten. Gaskanaal staat op 0...
Dan gaat de ontvanger er aan... en krijg je de volgende geluiden.
Vergeet de steady beeps van de zender...
2 reekens stevige biepen uit de ESC...
N.P.S. hoe kijk jij daar tegenaan? Motor timing?
Bij mij is hij gevoelig voor de 0-stand van de knuppel, maar de ratel staat iets te strak,
digitaal lees ik dan een andere waarde op de zender, maar dat accepteert de regelaar dan als 0. Het heeft iets marge.
Trims op 0 natuurlijk...
Mocht het een stok oude zender zijn, zijn de potmetertjes dan nog wel kuis?
Verder gaat het bij mij niet zo stroef. Je bevestigd toch wel met OK?
Met een maar minuutjes had ik de zaak wel door en in het gareel hoor?, in de lage toeren vond ik de regelaar wat achter blijven in finesse.
Een andere regelaar, die helaas niet meer gemaakt wordt, deed het 10x beter. Alleen ging die niet goed synchroon in opstart
Twee motoren tegelijk in toeren zetten. Altijd wat, maar met trim in het gareel gebracht.
Maar loop hem nog even na met de programmeerkaart.
Dan sluit je alles aan, op het laatst pas de stekker aan de ontvanger...
Zonder op ontvanger geeft hij een lange interval piep.
Dan aansluiten, dan geeft ie bij mij twee reeksen van piepjes.
Verder heb ik een andere programmeerkaart? Deze deedt het direct.
Weet niet over issues zijn met die kaart, en of het de juiste is...
Heeft ook andere timing-waarden, die mij bekender ogen.

Min zender staat hier op... overigens... ik dacht... sluit em even aan op een
oude servotester van Robbe.... wel de regelaar totaal in de rats.
Kon alles nalopen... de reverse was ie kwijt. Dat heeft dus met het type puls van doen.
PPM signaal (kan N.P.S. goed uitleggen als elektronicus) en Corrien... en...

Dan gaat de labvoeding er aan op 12,5 volt...

Dan aansluiten op de power, hier een labvoeding...
wat je eerst hoort zijn de piepjes van de zender, de Jeti TX modulle...
De ontvanger is niet aangesloten. Gaskanaal staat op 0...
Dan gaat de ontvanger er aan... en krijg je de volgende geluiden.
Vergeet de steady beeps van de zender...
2 reekens stevige biepen uit de ESC...
N.P.S. hoe kijk jij daar tegenaan? Motor timing?
Laatst bewerkt: