WillydeWoofer
Forum veteraan
Hier in Maasdriel is niks gevallen en nu superbenauwd. Vies plak weer.
De gouden tip: airco op de slaapkamer.
De gouden tip: airco op de slaapkamer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En die kan je ook niet zien...... Mijn voormast staat aanzienlijk dichterbij.
En die kan je ook niet zien.....
(inkoppertje......)
De rum had ik voor jou gekocht.
En als jij nog een knvvl lid weet in de Eifel dan kunnen we brevet vliegen alleen kan ik dan niet naast je staan, dat mag niet.
Elk knvvl lid mag zijn handtekening onder een examenformulier zetten.
Maar focus je niet zo op dat brevet.
Dat is echt totale onzin, het heeft geen enkele waarde behalve dat je elk jaar geld af moet dragen aan een organisatie die slecht 2 a 3 man in dienst heeft voor modelvliegsport en de rest overheveld naar 1:1 vliegen je mag zelfstandig vliegen, daar gaat het om.
GJ
Al dagen geen zuchtje wind hier en de ramen overdag opendoen laat de temperatuur binnen alleen maar stijgen. Daarom functioneer ik goed tot 11:00 uur en daarna is het echt voorbij.![]()
In de woonkamer en keuken is ook erg handig.De gouden tip: airco op de slaapkamer.
Dan is er iets mis met jouw koelkast...De West-Europese koelkast is niet geschikt voor een tropen klimaat waar we nu even in zitten.
In de kast is het wel koeler als daar buiten, maar niet koel genoeg om koel te houden producten verantwoord koel te bewaren.![]()
Jawel hoor, de condensor is groter qua warmteoverdracht capaciteit.De koelkasten die ik in tropische klimaten tegen kom zijn nl niet "speciaal" of zo.
Het heeft wel wat raakvlakken, nu is @WillydeWoofer een modelkoper en modelcrackvlieger hij zal er geen ervaring mee hebben.We zitten nu wel op een heel ander onderwerp dan modelbouw!
Ik kom daar wel eens, heb laatstelijk nog een koelkast gekocht voor dochterlief, maar die zijn gewoon net zo groot als wat er achter op mijn koelkast zit: gewoon ter grootte van de hele achterwand.Jawel hoor, de condensor is groter qua warmteoverdracht capaciteit.
Een nieuw perikel;
Van een vriendelijke vliegcollega kreeg ik een lader Hyperion EOSO610i NET.
Inmiddels een goede zware regelbare voeding uit de kast gehaald en op 12 volt gezet.
Maar ik krijg er niets mee geladen.
De iCharger stel ik in 2 seconden in en deze heb ik na twee uur nog niet aan de praat kunnen krijgen.
Alle mogelijk combinaties van de 4 druktoetsen heb ik ieder al 500 keer ingedrukt, varierend van 0 tot 2 seconden.
Uit de handleiding van de 610i Duo kan ik geen wijs.
Wat komt er zoal op het schermpje te staan: menu balancing, voltage, mode, batt. check, balance, memory,
balance start, solo mode. Werkelijk prachtig om te zien allemaal. Schitterend, schitterend.
Is er onder jullie een kenner, genie, raketgeleerde, of gewoon een handige jongen die weet hoe je dit apparaat
aan de praat kunt krijgen. Ik wordt er nl. een beetje Hyper van.
Op het moment ontbreekt het even aan de muntjes om er een 4010 Duo bij te kopen.
Die kun je uitstekend gebruiken om oude door wonderolie dichtgekoekte brandstofmotoren in schoon te maken: Vet er uit, pure antivries er in, en de gedemonteerde motor een uurtje of wat op tussen de 70 en 80 graden laten weken, en dan is hij of reeds van zichzelf schoon, OF je borstelt het ding met een tandenborstel of nagelborsteltje onder de warme kraan zo af.De vet pan heb ik een tijdje geleden ingeruild voor een airfryer, daar heb ik nog geen modelbouwgerelateerde toepassing voor gevonden.