De successen van Willy de Woofer en Pieter de Tweeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gehad maar als ik zo dit draadje volgt zou ik best wel weer eens een zender vast willen houden.
Maar zomaar voor een keertje.
Nu weer in topic
 
Nou... nee hoor...

Ik denk dat je dan een heel stuk van het totaalplaatje mist. Daar wil ik nu niet al te veel en ver op ingaan.

Gelukkig kent Wil GJVO persoonlijk en lijkt het in de realiteit, als we Wil mogen geloven, best mee te vallen. Het is misschien maar net hoe je zijn berichten leest. Ik volg de berichten van WdeW en zijn adjudant vaak met een glimlach op mijn gezicht. De adviezen en informatie die te vinden is tussen de verwijten, overtreffende verhalen en snelle auto's door, die neem ik ter harte. Dank daarvoor. Wat is mijn bijdrage tot nu toe? 0.0 het heeft ook geen zin.

Zojuist wel iets wijzer geworden. Vliegen kan ik niet zo goed, dat wist ik al.....maar waar zit het probleem? Blijkt nu dat het door mijn zender komt > Mode 2 en niet door weinig oefening. Kan ik gelukkig toch iets de schuld geven.
 
Wil, dat zijn wijze woorden.
JIJ moet lol hebben.

als blijf je een rechthoek vliegen, als jij dat leuk vind, lekker doen.
wil je verder, heb je voldoende kennis en ervaring om je heen om je te helpen :D

Ik word zelfs omringd door goede mensen die mij helpen. Ook die zijn het niet altijd met elkaar eens. Ik moet daar mijn eigen weg in vinden.
 
Het hele verhaal van een instructeur gaat voor Wil eigenlijk niet meer op.
Hij heeft tenslotte een brevet...hij kan dus vliegen en heeft daarvoor geen instructie meer nodig.
Beetje zelfvertrouwen, dan komt het wel goed.

Grt,

Arnoud.

Dat is zeker waar Arnoud. Ik zie mensen hun brevet halen en vervolgens jaren lang met een eenvoudig zwevertje of hoogdekkertje vliegen. Prima als dat je doel is. Je hoeft zelfs niet eens een doel te hebben. Het is maar een hobby.

Bij mij ligt de lat wat hoger en het is moeilijker gezien mijn leeftijd. Is dat erg?
Neu!
Maar daar ik alles hier deel, krijg ik automatisch veel (goed bedoelde) adviezen.
Maak je vooral geen zorgen over mij.
 
Maar daar ik alles hier deel, krijg ik automatisch veel (goed bedoelde) adviezen.
Hihi... dat lijkt op mij en mijn motor-gerelateerde draadjes. Die hebben ook den neiging honderden pagina's lang te worden.

Ik zie al die opmerkingen, aanmerkingen, vragen en adviezen echter hoofdzakelijk als wetstenen om mijn gedachten scherp te houden, want ik probeer van ALLES te leren, van ALLE informatie die mij langs die weg aangeboden wordt.
 
Ja ik ben rigoureus ik heb zelfs geen boutje meer.

Dank jullie voor de uitnodigingen.
Misschien dat ik wel weer eens naar een sleepmeeting ga, dat vind ik stikum heel erg leuk.
Het samenspel.
Doe dat nou niettttg
Niet lang erna denk na over 1 toestelletje……. Paar jaar later heb je weer het huis vol met die zooi :D:D
 
Ik word zelfs omringd door goede mensen die mij helpen. Ook die zijn het niet altijd met elkaar eens. Ik moet daar mijn eigen weg in vinden.
Over dat niet met elkaar eens zijn, daar is al heel erg lang gedoe over. Er vallen ook regelmatig doden bij. Pas daar mee op! [emoji847]

Het beste is om je er daar neer te leggen.
 
Doe dat nou niettttg
Niet lang erna denk na over 1 toestelletje……. Paar jaar later heb je weer het huis vol met die zooi :D:D
:D :D :D doe dat nou WEL....

Wilde je zeggen dat dat slecht is, een huis vol zooi? Haha, moet je eens bij mij in de woonkamer kijken als ik thuis ben... :p :p :p
 
:D:DHahaha:p:p
En de vrouw staat dat gewoon allemaal toe ?
Ik heb de hele zolder ingepikt voor het bouwen en een deel van de garage voor de inzetbare modellen
Toestellen in de kamer word niet langer dan een paar dagen gewaardeerd…..
 
Haha ja ik kan me heel goed beheersen.
Daarnaast moet ik het ook wel.
Ben blij met wat ik heb.

Het vliegen zou ik nog wel leuk vinden maar het bouwen en einde rijden daar heb ik echt geen zin meer in.
Als ik weer wat zou willen, vind ik dat ik weer iedere week moet vliegen, omdat ik dan weer zou vinden dat er wel rendement uit gehaald moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top