Ik kan me dat helemaal en 100% voorstellen: ik ben dezelfde mening toegedaan.vind ik dat ik weer iedere week moet vliegen, omdat ik dan weer zou vinden dat er wel rendement uit gehaald moet worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan me dat helemaal en 100% voorstellen: ik ben dezelfde mening toegedaan.vind ik dat ik weer iedere week moet vliegen, omdat ik dan weer zou vinden dat er wel rendement uit gehaald moet worden.
Haha, nee hoor... gewoon doen wat je graag doet, dan gebeurt dat helemaal vanzelf...Dan begint het wel wat op werken te lijken! Zover woubik het niet laten komen eigenlijk, want dan heb ik geen hobby meer![]()
Oef! Dat zou ik er ook niet voor over hebben, nee...Als ik alles bij elkaar optelde was ik een uur of 14 bezig om soms maar 8 minuten te slepen.
Alleen het heen en weer rijden naar de club was al 2.5 uur
Daarom ben ik ook gestopt het werd voor mij werken.
En waren nog veel mee redenen.
Ik sleepte elektrisch.
Als ik alles bij elkaar optelde was ik een uur of 14 bezig om soms maar 8 minuten te slepen.
Alleen het heen en weer rijden naar de club was al 2.5 uur
Die taranis was slecht voor mijn hart, ik begreep daar werkelijk niets van.
Die taranis was slecht voor mijn hart, ik begreep daar werkelijk niets van.
Is makkelijk op te lossen toch ? Koop een andere zender die je wel goed ligt, keuze genoeg.
(Ik koop een zender altijd in de winkel. "Even voelen" zitten de trims en schakelaars op een logische en bereikbare plek ? hoe voelt het geheel ergonomisch aan ?)
Grt,
Arnoud.
Dat snap ik niet zo goed... Die Taranis is zo goedkoop, dat als het ding je niet bevalt, keil je hem gewoon weg...Volgens mij was het voor Bertus 1 van de redenen om met vliegen te stoppen.
Het voelt ook niet als verdedigen voor mij is het ook babbelen.Don't worry Bertus, het was jouw keuze, en die hoef je niet te verdedigen hoor... We babbelen (zeuren/zeiken/roddelen) maar wat. Als jij besluit te stoppen, dan besluit JIJ te stoppen en daar hebben wij verder niks van te vinden...![]()
Oh, gelukkig...Het voelt ook niet als verdedigen