Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WOW gaaf! Wanneer zien we de maiden op film?![]()
Hoi,
Een vraagje,
Waarom vlieg je op 4 cellen? is het niet beter meteen op 5 cellen te vliegen? Aangezien dat je zoveel electronica erin hebt!!
Lipos (2s) zou niet zinvol zijn omdat je toch het zwaartepunt bepaalt met die heli door het akku pack.
Wat ik nog nooit van gehoord heb is die temp-regelaar op de drosselnaald? Heb je daar dan een extra servo op zitten? (OK HEB HEB HET GEZIEN OP DE FOTO),,
Groeten
Roel
Roel, met veel electronica moet je zorgen voor dikkere draden en een accu met grotere capaciteit, niet een hogere accuspanning. Dat leidt namelijk tot nog grotere stromen....
Waarom vlieg je op 4 cellen? is het niet beter meteen op 5 cellen te vliegen? Aangezien dat je zoveel electronica erin hebt!!...
Mario,
Wat voor servo'tje heb je achter die Carb-Smart hangen. Hou wel in de gaten als dat ding het begeeft net nadat de motor armer is gezet, dat de gevolgen dan wel eens minder prettig kunnen zijn.
Meestal zijn die mini/micro servo's niet echt bestand tegen de trillingen van een brandstof-heli. En op de montage-plaats kunnen deze best wel eens aanwezig zijn, een paar cm verderop hangt aan dezelfde carbonplaat een 90-size 1-pitter.
Heb wel meer verhalen gehoord dat een mini-servo op de gas was geplaatst uit gewichts-oogpunt en deze na enkele vluchten de geest gaf en er dan toch maar iets degelijks geplaatst werdt.
Rick
he mario .
heb je de 601 bovenop de ontvanger geplaatst ?
heb je zowiso nog ruimte over op een mp xl ? hij heeft wel iets meer 'componenten'ruimte dan een 3dnt of lijkt dat zo?
en al die ruimte voorin achter het accupaket is zeker niet bruikbaar ??
mvg ferry
mooie machine.
is dat neusdeel wel star genoeg met die carbon plaatjes en dat zware pakket er voorop dan ?