Sleurhutje
Forum veteraan
sleur; weet je zeker dat je nog wilt vliegen
zie hieronder
check dit. :? Da's bij deze +1 ernstig incident voor zondag. Is gecheckt door een collega die zelf vliegt en via-via kan op laten zoeken wat er in het register van de LVNL is gezet. 8O
Dan komt het beter terecht dan bij zo'n achterbakse handelaar.Wie heeft het hier over jouw kidsuppydogeyes: :showass: :lol:
* EDIT
Ik ga natuurlijk wel op zoek naar een knappe tweedehands Dominator,dat kromme ding van jou slijt Floortje hooguit nog voor een suikerspin :lol:![]()
![]()
Het probleem van Snoeksel staat los van het onthouden van de binding. Snoeksel heeft een probleem met de stuurspanning van de twee potmeters (stuur/gas) waardoor de stand alleen in de uiterste twee posities gaat.Ik heb net even op me zelf gestemd in de poll van Philliams...:???:
Aangezien mijn serienummer ook in de reeks valt van DX3R zenders met "bindingsangst"....is het natuurlijk te verwachten dat het straks,net als bij BYM en Snoeksel :shock: spontaan verkeerd gaat...![]()
(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)
Het bindings-probleem betreft het "vergeten" van de zogenaamde GUID, de unieke code voor elk model, waardoor de ontvanger de zender niet meer ziet. Dit gebeurt alleen als de zender wordt ingeschakeld en als gevolg van het zoekraken van de GUID zal de ontvanger niets doen en in failsafe positie blijven staan.
(Lezen is soms best lastig, van een muis een olifant maken is veel simpeler)![]()
Laatst bewerkt door een moderator: