Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur; weet je zeker dat je nog wilt vliegen :rolleyes:

zie hieronder ;)

check dit. :? Da's bij deze +1 ernstig incident voor zondag. Is gecheckt door een collega die zelf vliegt en via-via kan op laten zoeken wat er in het register van de LVNL is gezet. 8O

Wie heeft het hier over jouw kids :puppydogeyes: :showass: :lol:

* EDIT

Ik ga natuurlijk wel op zoek naar een knappe tweedehands Dominator,dat kromme ding van jou slijt Floortje hooguit nog voor een suikerspin :lol: ;)
Dan komt het beter terecht dan bij zo'n achterbakse handelaar. :p :cool:

Ik heb net even op me zelf gestemd in de poll van Philliams...:???: ;)
Aangezien mijn serienummer ook in de reeks valt van DX3R zenders met "bindingsangst"....
cwm13.gif
is het natuurlijk te verwachten dat het straks,net als bij BYM en Snoeksel :shock: spontaan verkeerd gaat...:confused:

(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)
Het probleem van Snoeksel staat los van het onthouden van de binding. Snoeksel heeft een probleem met de stuurspanning van de twee potmeters (stuur/gas) waardoor de stand alleen in de uiterste twee posities gaat.

Het bindings-probleem betreft het "vergeten" van de zogenaamde GUID, de unieke code voor elk model, waardoor de ontvanger de zender niet meer ziet. Dit gebeurt alleen als de zender wordt ingeschakeld en als gevolg van het zoekraken van de GUID zal de ontvanger niets doen en in failsafe positie blijven staan.
(Lezen is soms best lastig, van een muis een olifant maken is veel simpeler) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm,ik twijfel een beetje :neutral: :nosmile:...ik heb geen zin in auto's die iemand kan verwonden of in iemand zijn achterruit van z'n 1;1 auto rijd.:([/quote]
Welnee zonder bestuurder rijd ie beter (jij bent indoor toch niet welkom;)) Nou jongens de mazzel morgen ochtend weer om half 7 in bergen aan zee zijn:bye::bye:

Het probleem van Snoeksel staat los van het onthouden van de binding. Snoeksel heeft een probleem met de stuurspanning van de twee potmeters (stuur/gas) waardoor de stand alleen in de uiterste twee posities gaat.

Het bindings-probleem betreft het "vergeten" van de zogenaamde GUID, de unieke code voor elk model, waardoor de ontvanger de zender niet meer ziet. Dit gebeurt alleen als de zender wordt ingeschakeld en als gevolg van het zoekraken van de GUID zal de ontvanger niets doen en in failsafe positie blijven staan.

Sorry,maar BYM zijn DX3R heeft nu ook een "ghost in the machine" en heeft ook een serienummer uit die inmiddels veel besproken serienummer reeks :???: :nosmile:

Het probleem van Snoeksel &BYMstaat los van het onthouden van de binding. Snoeksel heeft een probleem met de stuurspanning van de twee potmeters (stuur/gas) waardoor de stand alleen in de uiterste twee posities gaat.

Ik vrees dat het Spektrum virus ook bij mij heeft toegeslagen :confused: , behalce de HB Cyclone reageert ook de Baja nu namenlijk raar.
(Weet niet of het HET Spektrum virus is, in ieder geval wel EEN Spektrum virus)

Dit probleem had ik gisteren nog niet, en nu vanavond na binding met de hotbodies cyclone toen begon het gelazer ineens, dus of het er nu aan gerelateerd is ??

Uitslag naar links is nul procent, en naar rechts bij de minste geringste aanraking maximaal.
Gas doet ook niks, maar rem is ook bij de minste geringste uitraking maximaal.

Ik is ff geen vrolijk mens, snif dacht ik woensdag de Koninginnemach onveilig te gaan maken maar helaas :rolleyes:

Zowieso wordt het dus ff geen rijden voor mij, en dat nog wel in een hele week vrij zijn AARRGGG

Sorry,maar BYM zijn DX3R heeft nu ook een "ghost in the machine" en heeft ook een serienummer uit die inmiddels veel besproken serienummer reeks :???: :nosmile:

Ghost in the machine most definitley yes

Je bedoelt natuurlijk kofferbak handelaar,best lastig he
dat nederlands ;)
Worstje erbij? :lol: ;) Ik ken hel goet nederlants tiepen ja! :| Maar dat van die handelaar had ik goed. Om het even of je op de Zwarte Markt, kindermarkt op Koninginnedag of kofferbakverkoop op HoogTij doet. :D

Tsja, alle zenders van de eerste twee maanden eindigen op 0712. :? Ik weet niet wat jullie allemaal met je spullen uitvreten. Misschien komt het omdat jullie teveel poetsen. Ik kwak alles vanuit de kofferbak zo de garage in en de volgende week zie ik dan wel weer. Mijn zender eindigt ook op 0712 en ik heb nergens last van en gebruik hem tenminste 1x per week (ook op straat bij ons kantoor wordt regelmatig onroad geracet met de RS4!).

Ik is ff geen vrolijk mens, snif dacht ik woensdag de Koninginnemach onveilig te gaan maken maar helaas :rolleyes:

Zowieso wordt het dus ff geen rijden voor mij, en dat nog wel in een hele week vrij zijn AARRGGG

Ik heb nog wel een ouderwetse DX 3.0 te leen voor je.
(voor zolang mijn DX3R niet out of order gaat...)

Hoe laat was je van plan te gaan rijden dinsdagnacht? :p ;)
-edit-
Ff zonder gekheid:

Hoelaat was je plan naar de Mach te gaan? (woensdag overdag ;) )

Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een ouderwetse DX 3.0 te leen voor je.
(voor zolang mijn DX3R niet out of order gaat...)

Hoe laat was je van plan te gaan rijden dinsdagnacht? :p ;)
-edit-
Ff zonder gekheid:

Hoelaat was je plan naar de Mach te gaan? (woensdag overdag ;) )

Hee tof man, thank you very muchos!

Ik ga eerst nog even langs Heemskerk morgen, overleggen over de tijden, en qua woensdag, ik denk in de loop van de ochtend richting Heemstede ofzo?
Was eigenlijk niet van plan er een volledige dagvulling aan te geven (wordt het uiteindelijk wel let maar op :rolling: ), wil smorgens nog even langs het viaducht in Koog aan de Zaan, bij de Gamma.
Is een soort traditie om daar altijd ff het "dumpjezolderopeenvloerkleed"- festijn te doorsnuffelen, maar dat heb ik vaak al gauw gezien ;)

Dus wat is dan het probleem? Gaat toch prima met zo'n zender. :oops: Je staat niet alleen, kijk maar.

Nou ja, misschien is dit dan wat: op afstand bestuurbare Geraniums.

Ik kan natuurlijk een ovalrace achteruit proberen te rijden, misschien is dat wat :)
Misschien moet je beter lezen Sleur :rolling:

[53638] rijders-omgeving-zaandam-deel-6-a-270

[hapmodus aan]
Misschien moet ik wel gaan gooien met mijn zender, zou dat het probleem zijn :confused:
[hapmodus uit]

Zo, een beetje aan de stof geweest vandaag maar lekker opgeschoten. Een paar foto's ter illustratie :D

Het begin is altijd even lastig
Foto-QFP6DY4A.jpg

Maar al snel kom je in de kamer en gaat het al een stuk beter
Foto-F6EFKD4J.jpg

Dan nog maar een beetje doorwerken.
Foto-WMSEKWGK.jpg

Dan, na een paar uurtjes hameren zijn we al bijna klaar.
Foto-8RBXUOVZ.jpg

Foto-D7ERD7VA.jpg

Morgen het laatste stukje in de keuken eruit, de trapkast ook nog even. Daarna de stukken waar er veel zandcement is losgekomen aanvullen (eerst alles even schoonmaken) en woensdag egaliseren.

Ben wel een beetje moe na een dagje als vandaag. :mrgreen:

Hoe bedoel je modelbouw

Overigens heb ook ik een zender met als laatste 712. Nog geen problemen tegengekomen.

Laatst bewerkt:
Beste klus Burp! :shock:
Maar nog even en je gaat weer opbouwen heen...
vandaag de egaline erover heen,een dag uitharden,dus morgen heb je vrij om je rijden op Hoogtij of op de MACH.:D

Beste klus Burp! :shock:
Maar nog even en je gaat weer opbouwen heen...
vandaag de egaline erover heen,een dag uitharden,dus morgen heb je vrij om je rijden op Hoogtij of op de MACH.:D

Of in de huiskamer :thumbsup:

Schiet gelukkig lekker op Burp :yes: Dan kun je vrijdagavond ook ff knallen op Hoogtij ;)

Ik kan natuurlijk een ovalrace achteruit proberen te rijden, misschien is dat wat :)
Misschien moet je beter lezen Sleur :rolling:

[53638] rijders-omgeving-zaandam-deel-6-a-270

[hapmodus aan]
Misschien moet ik wel gaan gooien met mijn zender, zou dat het probleem zijn :confused:
[hapmodus uit]
Die had ik al gezien, maar even ter herinnering. ;)

Nee, niet mee gooien. Dat doe ik ook niet. :nooo: Gewoon op de hoop met RC-spul leggen en van de week weer kijken. ;)

Of in de huiskamer :thumbsup:

Schiet gelukkig lekker op Burp :yes: Dan kun je vrijdagavond ook ff knallen op Hoogtij ;)

Het zal wel tijd worden dat je weer komt rijden burp,

ik zou bijna gaan denken dat niet alleen zijn marder virtueel is maar Burp zelf ook. ;)

Lekker bouwMODEL Burp :)
Ik zeg, goed bezig!

Jaja Sleur, bedankt voor de herinnering :p

Joepieeee!!!!

Ik ben net gebeld door de Spektrum-dokter, en het lijkt erop dat mijn zender na het toedienen van de juiste vaccinatie en serums GENEZEN is verklaard.

Een totale cycle control reset heeft de truuk gedaan, en voor zover ik begreep moet Snoeksel even langsgaan met zijn wagen, opdat Peter even kan controleren of hetzelfde truukje bij Snoeksel ook heeft gewerkt, zover Peter kon zien deed de zender het weer maar het moet nog even gecontroleerd worden.

@Bym:

Dat is goed nieuws!:D
Ps: de tekst staat een beetje groot...
pearle_logo.gif

...dacht je dat het voor ons tijd werd voor een leesbrilletje? :???: ;)
:p

@Bym:

Dat is goed nieuws!:D
Ps: de tekst staat een beetje groot...
pearle_logo.gif

...dacht je dat het voor ons tijd werd voor een leesbrilletje? :???: ;)
:p

Nee eerlijk? :rolling: ;)

Nee ik had zelf mijn bril niet op vanmorgen en dacht laat ik het groot schrijven dan kan ik het teruglezen :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back