tja vroeger wel met zweefvliegen bezig geweest. heb ook een aantal solovluchten gemaakt.
Wilde toen graag vliegen voor de kLu maar was te lang. Toen maar getest voor de NLS, daar als een van de beteren getest (in soesterberg) maar ja daarna geen geldschieter.... aangezien de vooruitzichten op een baan als vlieger niet echt rooskleurig waren in die tijd en de banken niet zo happig waren om een lening te verstrekken. Toen maar bij de verkeersleiding gaan werken bij de KLu. Bij de KLu nog regelmatig als crewlid meegevlogen. Helaas geen F16 maar dat heb ik ingehaald in Moskou, daar gevlogen met Mig21 (prijsvraagje winnen, altijd leuk
)
Ik zit nog steeds dicht bij het vuur en ik vlieg regelmatig mee. Pas nog wel het plan gehad om nu eindelijk eens te beginnen met het brevet, misschien komt het nog.
Maar als je zelf wilt beginnen met vliegen ik kan het alleen maar aanraden. vooral de eerste solo staat nog in mijn geheugen gegrift. Voor het eerst alleen naar boven en dan maar zien dat je weer veilig beneden komt.....
Wilde toen graag vliegen voor de kLu maar was te lang. Toen maar getest voor de NLS, daar als een van de beteren getest (in soesterberg) maar ja daarna geen geldschieter.... aangezien de vooruitzichten op een baan als vlieger niet echt rooskleurig waren in die tijd en de banken niet zo happig waren om een lening te verstrekken. Toen maar bij de verkeersleiding gaan werken bij de KLu. Bij de KLu nog regelmatig als crewlid meegevlogen. Helaas geen F16 maar dat heb ik ingehaald in Moskou, daar gevlogen met Mig21 (prijsvraagje winnen, altijd leuk

Ik zit nog steeds dicht bij het vuur en ik vlieg regelmatig mee. Pas nog wel het plan gehad om nu eindelijk eens te beginnen met het brevet, misschien komt het nog.
Maar als je zelf wilt beginnen met vliegen ik kan het alleen maar aanraden. vooral de eerste solo staat nog in mijn geheugen gegrift. Voor het eerst alleen naar boven en dan maar zien dat je weer veilig beneden komt.....