H
hezik
Guest
De bank zegt 'meneer u bent te oud voor zo'n lening' 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met school hebben we elk jaar sportdag,waaronder ook zweefvliegen.En raad eens wat ik elk jaar doe?...
Ik heb een paar keer zelf mogen sturen.Makkelijk is het niet,maar moeilijk ook niet.
Ik heb dit in zwartberg gedaan,zeer kortbij is er een modelvliegplein waar ik dan elk jaar mijn spullen meeneem en een demo geef aan de schoolgenotenEr zitten ook wel modelbouwers tussen die ook vliegen.
Met andere woorden, dat zijn die jokers aan wie we nu de Mode S transponder te danken hebben.dat zijn instrument vliegers die niet naar buiten kijken.
Aan de 'echt vliegers' nog een geijkte vraag.. als ik met MS Flight simulator met Cessna goed kan vliegen, ook zaken als ILS approach en navigeren en de hele handel.. hoeveel overlevingskans zou ik dan hebben als ik in zo'n toestel gezet zou worden en in 1tje echt moest vliegen?
Met andere woorden, dat zijn die jokers aan wie we nu de Mode S transponder te danken hebben.
Ja, mee eens; als ze érgens niet uit de raampjes kijken dan is het wel bij de luchtmacht. Ze zijn zelfs bang dat ze een ballon niet zullen zien, dus moeten die ook transponderen.eeeehhhhhh.....die transponders hebben we aan defensie te danken.