R
RCJS
Guest
Nee, daar staat grease, en dat is in mijn ogen toch echt vet + ze hebben geen lijm meegeleverd..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DB01 manual zei:* Secure BG8 to A7 using synthetic rubber cement
Jaja, oke ben er nu achter.. maar nog even klein vraagje m.b.t. het diff, iedereen heeft een ander oordeel over hoe strak hij moet, maar wat moet hij ongeveer niet meer kunnen als hij los van het chassis zit en wat sowieso wel..?
Loskomend voorwiel is een bekend probleem. Lock nuts zonder flens zijn hiervoor de uitkomst.
Een diff die losser lijkt te te gaan zitten is over het algemeen te wijten aan het in slijten van de diff platen. Een nieuw diff heeft ook een inloop procedure, door 'm na iedere run iets vaster te zetten.
Kanzen Racing of die van Tamiya zelf, gebruik ik in de 501X.
Yeah racing 4000 lipo is binnen
Nadeel is alleen dat ik de slipper bijna helemaal aangedraaid hebt staan nu en nog last van slip heb op de spur , zou dat wat te maken hebben met de 5,5R i.c.m. de lipo :?::rolling:
![]()
Tis al vanaf het begin , en heb er pas 2 accu's echt mee gereden
Vind het niet zo erg ... zijn de riemen ten minste een beetje beschermd tegen de brushless power
Auto loopt wel verdomde lekker met deze set-up , geen ni-mh meer voor mij :!:![]()
Moet alleen nog opzoek naar goeie saddle lipo's voor in de Losi XX4's en een platte voor in de Xray T2 , maar met de huidige vooruitgang in de lipowereld zie ik dat wel goed komen ......
De slipperveer van de TRF501X is gewoonweg k*ka. Ik veronderstel dat die van de Durga dezelfde is. Ik heb ze vervangen door een differentieelveer van een Losi.
Saddle Lipo's : Ik heb juist twee wedstrijden achter de rug met de Trakpower 3200 saddle Lipo's in de TRF501 : een dikke aanrader.