Cruiser's Durga

Yeah racing 4000 lipo is binnen :D

Als het nou ff wat langer als een half uurtje achter elkaar droog is kan ik hem eindelijk ff proberen , ben benieuwd hoe het gaat werken :rolleyes:

De combi Orion 4800/GTB+5,5R is in ieder geval in staat tot heeellleee leuke snelheden heb ik al gemerkt :mrgreen:

Vanmiddag ff getest en vergeleken met de Team Orion 4800 .....

:help:

Heb nu zoveel power dat ik op moet gaan letten met het gas , voor ik het weet sta ik achterstevoren :mrgreen:

De eerste test was zeeeeer positief :!: Had met de Yeah racing (nog) meer power als met de Orion :D

De GTB+5,5R zijn in ieder geval geen probleem voor de accu in de DB-01 bij een 17/91 vertanding , accu was bij het wisselen na de eerste tekens van lege accu handwarm :thumbsup:

Nu maar kijken wat ze op de lange termijn doen ;)

Dat is goed nieuws :) Mijn Mamba Max ESC wordt wel tegen de 100 graden, motor is niet zo'n probleem, daar zit dan ook een extra koellichaampje op.

durga%20lipo.jpg

Daan

Eeejh dat is mijn auto ...xD

Ik heb ook een durga besteld.

Ik heb er maar direct de motor heatsink, alu m-parts en front en rear alu shockmounts bijgenomen.
En natuurlijk ook de slipper clutch.

Er komt een gm genius 95 in samen met een evo 2 7,5T (in de toekomst een 5,5T) en dit alles wordt dan bestuurd door een ace 1013 servo.

De electronica ligt nu in mijn rc10T4 maar ik vind de achterwielaandrijving niet zo leuk, het circuit waar ik op rijdt is vrij stoffig en geeft dus erg weinig grip, hierdoor sta je constant achterstevoor. Het zal waarschijnlijk ook wel wat aan mijn stuurmanskunsten liggen maar ik denk wel dat de durga leuker om een bocht zal gaan.

Ik kan niet wachten tot hij in de winkel is !

Ja, dat lijkt mij ook ;-)

Hoewel het natuurlijk ook tof is om een 2WD onder controle te houden ;-) Maar dan ben je meestal iets trager, en we willen natuurlijk allemaal de snelste zijn he.

Wat me ook een groot voordeel leek was het acceleratievermogen, als ik vlak voor een jump een flinke dot gas geef ga ik met de durga mooi de jump kunnen maken, met de 2WD krijg je gewoon wheelspin.

Klopt, heb ook nog een Losi Mini-T 2wd met een mamba combo die ook aardig giftig is en die onder controle houden is een veel groter uitdaging dan een 4wd onder controle te houden. Heeft allebei wel z'n charmes hoor, 4wd is gewoon makkelijker te rijden.

Heb een tijdje terug de CVD's erop gezet, alleen aan de voorkant want achter zijn ze te kort voor de TRF dempers. Maar nu lopen de pennen eruit! Had ze goed vastgezet, maar na korte tijd schuift de pin eruit en sta je stil... vergeet ik iets??

Back