···NEW: HYDRO-FOAM···

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Mario's RC Models

1 Voordeel van dit model vind ik, is dat Depron gelukkig niet zo duur is, dus als er tijdens het oefenen straks wat verkeerd gaat en er breekt wat....kost het niet zo heel veel om weer op nieuw te beginnen.

Dan zou ik maar niet boven het water gaan vliegen/varen :D . crash --> blub blub. Dat vind de electronica niet zo leuk en die is ook het duurste.

@Satoer: Sorry, omat je aangaf E zones had ik niet gedact aan rcgroups.
@Laurens. ha ha. Nee inderdaad weet ook ik als geen ander dat water en Elctronika en water niet samen gaan. Dus ook daat zit apsoluut wat waar ik rekening mee moet houden met dit project.

BOUWFOTO'S

16101211325.jpg

Papier geknipt

16101213723.jpg

afgetekend op depron

16101220758.jpg

grote stapel onderdelen

16101255257.jpg

Past allemaal exact. Geen modificaties nodig.

16101263711.jpg

Ik hou jullie op de hoogte !

raymon zei:
hoeveel mm is het nu dan

3mm, ik heb mijn 'body' 4mm gemaakt (had niet genoeg Depron 3mm)

Het is 3mm omdat de lipjes in de tekening daar ook voor gemaakt zijn (anders steken ze uit/zijn ze te kort).

Ik kan niet wachten om te zien of jij em ook zo vliegend en varend krijgt als die mike. :P Ziet er al goed uit zo.

Een hele stomme vraag hoor maar waar haal je depron vandaan ????
Grtz Remco

Freakazoid zei:
Ja natuurlijk is et hier te krijgen, 12 euro voor een zielig stukje 90x40cm.. Van die "speciale" graupner plaatjes.. Ik moet helemaal naar hobbyin rijden, en daar zal et vast net zo dubbelop kosten als hier bij quartel.. Ik heb 2 parket shops gebeld die hier in de buurt zaten, en die hadden alleen nog van die rare vilt matten, geen depron. Gamma heeft iets wat erop lijkt, maar daar zit een papierlaag op die je dr met geen paard vanaf krijgt.

Ok, Freakazoid, kom op. Dat weten we nou wel ! ECHT

J.W. InterieurShop
Jacob Valckestraat 11
4461KB GOES
0113212041

De Hoekse"
kurk en parketcentrum, Albert Einsteijnstraat 34
Woonboulevard Oud-Beijerland,
Telefoon 0186 - 610259

Je blijft maar zeggen dat je geen Depron kan krijgen, mensen geven jou tips; het is allemaal maar te duur. In de tijd die jij daar aan besteed hebt, had je een 40 urige werkweek kunnen vullen en 20 mamoettankers Depron kunnen kopen. Kom op zeg.

Ontopic: :D :D :D :D :D :D :D (even de sfeer omhoog halen!)

PICT0030.JPG

PICT0031.JPG

Ik maak geen gebruik van de 'interlocking' stukjes, weet alleen niet of ik er verstandig aan doe.

Servowire,

Bij het uitknippen,aftekenen en uitsnijden zijn de tabs iets meer werk, maar ik merk bij het samenstellen dat het echt heel snel gaat. Alles blijft zelfs zonder lijm heel goed zitten. En het past echt grandioos.

De enige modificatie die ik tot nu toe heb gedaan is een wat diepere "bak" ontworpen en gemaakt voor de electro. Deze was 20mm hoog, en daar paste mijn lipo-pack niet tussen.

Ik heb er nu één van inwendig 25 mm hoog. Ik post vanavond de extra templates wel even op rcgroups.

hehe cool dingetje misschien van de zomer proberen met zon ele motor set.
Het ziet er wel cool uit ;).

Het begint al goed op te schieten met die Hydro-Foam Prop-er,ziet er netjes uit!

Ik ben erg benieuwd maar het eindresultaat :yes:

Groeten,
Marcel

PS:Zijn er al kitjes te krijgen??? :wink:

Jongens, kappen met dit offtopic gereutel.

Freakazoid, je hebt nou in 5 topics dezelfde depron discussie lopen.. tevreden? Let een beetje op wat je post (niet alleen over depron), je haalt schijnbaar bij verschillende gebruikers het bloed onder de nagels vandaan.

Nu weer Ontopic! Anders gaat de bezem erdoor of gaat het topic op slot, en dat wil niemand.

gerard heeft al gebezemd !

kappen nu over dat depron geneuzel, het is overal te krijgen maar als je te lam bent om je dikke ass eens achter de PC uit te halen is er niks, vanzelf komt et niet aanwaaien !

houd het nu ontopic over dat geweldig leuk hydro bootje svp!
dat ding is veel te leuk, zou zonde zijn als het draadje om zeep gaat, wat onherroepelijk gebeurd als er weer een depron verkrijgbaarheids discussie ontstaat.

@Freakazoid, zoek hulp.

@All sorry. :oops: Kon mij niet meer inhouden.

Gaaf project. Van de week ga ik er ook aan beginnen.
Ik ben benieuwd naar de eerste bevindingen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back