···NEW: HYDRO-FOAM···

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een PB, Gerard, Eerst "bezemen" en zeggen dat iedereen moet stoppen, en dan zelf een schop achterop geven vind ik hypocriet. Maargoed, niet hier, maar in PB. :mad:

@Erwin: Wat heb jij dr mee temaken, Bemoei je dr niet mee!

Ik heb het ding al een keer van papier gemaakt om te kijken of alles paste alleen dat ding met die vouwstrepen erop kon ik nergens kwijt en de cockpit was erug klein... maar ik denk dat ik vanaaf is bij mijn zus ga kijken, die werkt bij de praxis , misschien heeft zij nog iets leuks liggen.

@Tadango:

16113091793.jpg

16113093843.jpg

:D

50gram voor het HELE chassis?? DAMN! :D En met een motortje dat 600gram tilt. Dan krijgt zon motortje em wel over et asfalt gesleurd ja. :lol:

Freakazoid zei:
Je hebt een PB, Gerard, Eerst "bezemen" en zeggen dat iedereen moet stoppen, en dan zelf een schop achterop geven vind ik hypocriet. Maargoed, niet hier, maar in PB. :mad:

@Erwin: Wat heb jij dr mee temaken, Bemoei je dr niet mee!

de post was een waarschuwing aan eenieder, niet alleen aan jou sven.
er zijn meer mensen op de wereld dan jou hoor :wink:

nu als de sodemieters BACK ONTOPIC EVERYBODY !!!

ik wil dat ding zien vliegen, heb zelfs mijn depron platen al opgezocht in de schuur, en als gerard aan de depron gaat wil zeggen dat het erg leuk is !! :D

Horen jullie iets? ik niet.

O ja, tel bij het gewicht van 't depron wel even wat carbon staf e.d. op.
ik denk dat ik op 60 gram leeg-gewicht uitkom.

Tel daarbij op:
accu 80 gram
ontvanger 4,5gram
3 servo's 8 gram = 24 gram
speed control en motor 68 gram
V-tail mixer 8 gram

Is een totaal gewicht van: 244,5 gram. Mijn thrust is zo'n 490 gram. Da's een gewicht/thrust verhouding van 2,0040899795501022494887525562372

Dat moet kunnen vliegen. Mijn motortje vraagt volgas 8,7A en met 1300 mah moet ik dus zo'n 9 minuten kan knallen. Dat doe ik natuurlijk niet, dus 20 min moet kunnen.

Ik moet 'm alleen nog even opnieuw wikkelen, want er zit nu belachelijk dunne draad op....

HydroPl01.jpg

45 granm totnutoe inclusief UHUPor en carbon voor en achterlijst...

De hull in mn badkuip gegooit, water erin....

Ja hoor ..... :(.... de drijvers lopen vol water...

Iemand een tip om de drijvers waterdicht te krijgen? Ik zit nu te twijvelen of ik hele dunne strookjes glasmat + epoxy over de onderste zal maken

Goed idee? Slecht idee? hellup :)

Of medium secondenlijm, de Pacer Medium die ik gebruik tast tot mijn stomme verbazing geen depron aan en droogt sneller dan dunne styroCA....
Wel even proberen met restjes!

Doorzichtig breed plakband?

Tja, ik heb ook zitten denken hoe dit op te lossen. Ik denk aan:

Nadat de hele handel in elkaar is gezet, geschuurd en geplamuurd (Alabastine easy filler) de hele float behandelen met glitsa. Tegelijkertijd kun je dan de onderzijde van de floats beplakken met 25 grams glasfiber.
(voor het asfalt raggen).

Pjotrrr zei:
Of medium secondenlijm, de Pacer Medium die ik gebruik tast tot mijn stomme verbazing geen depron aan en droogt sneller dan dunne styroCA....
Wel even proberen met restjes!

Doorzichtig breed plakband?

ik heb wat gaatjes tussen de gelijmde stukken zitten door niet-helemaal recht snijden, of een klein gaatje over...

Rupsje secondenlijm zou dat goed genoeg werken? Lijkt me een goed idee! :)

Plakband en water is dat goed genoeg?

Edit:

Prop-per;

Glitsa? Dat ken ik niet. Ik vind op Google 'ParketLak'; bedoel je dat?

Vult dat goed? Kan depron daar tegen? Gewicht?... :)

Zoooveeel vragen

*bouwt fijn verder vanavond met zijn vriendin*

die vindt hem ook helemaal geweldig! :D

kiertje vullen met sliertjes rest Depron en dan CA....

Geen idee of plakband het houdt onder water, denk het wel

Ga denk ik een derde richtingsroer in het midden plaatsen en hoop dan geen waterroer nodig te hebben......

Mooi, mooi, mooi !!! Bouwen, bouwen, bouwen !!!

BTW: je cockpit zit verkeerd om. Maar dat maakt niets uit. :D

Ik ben bezig met een vacuum bak zodat ik depron plaat vast kan leggen onder mijn CNC freesbank. De tekeningen heb ik al bewerkt.
Ik kan alleen de grote delen niet in 1x frezen (max 42cm :cry: ), dus deze zal ik op moeten delen in gedeeltes (de zijkanten en de bodemplaat).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back