1:1 auto tuning V2

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
Dirk Jan zei:
En toen was het (zoals al vaker in het verleden) ineens erg stil rondom lthmfo...

Nou inderdaad. Ik vraag me af of hij wel de persoon is voor wie hij zich uitmaakt. We zullen het zien wanneer hij klaar is op zijn eigen circuit te rijden en wanneer hij klaar is met zijn "echte" evo af te stellen en wanneer hij tijd heeft om het forumpje te bezoeken :P

Nou de mijne dan maar:

Clio V6 phase1, deels omgebouwd naar phase2 (motormanagement).

- 260 echte pk's
- 6 bak
- carbon air intake
- volledige RVS uitlaat (mega sound)

clio_v6_achter_onder.jpg

clio_v6_achter.jpg

clio_v6_voor.jpg

Jammer dat ze alleen geen goeie wegligging hebben..... Ziet er wel leuk uit, dat wel.

Grtz, Robbert

@Savage28 !!!:
Geen goede wegligging, nou dat valt reuze mee (als het droog is dan he :) )
Bij nat is het oppassen!
Zo'n auto moet je "leren" rijden. Gelukkig heb ik meerdere auto's gehad die rond de 200pk zaten, dus dat valt mee.

@Savage28
&
@Kingpin

Tjah, dat heb je met een lichte auto, met veel power en brede banden!!
bij mijn mini is dit ook hoor.
Zolang het droog is heb je perfecte wegligging!!! Probeer dat autotje maar eens bij te houden (des noods met een snelle personen auto) op een bochtig stuk, of bijvoorbeeld in de polder!! Dat lukt je zomaar niet :evil: :wink:

Maar ja, als het nat is gaat iets lichts met hele brede banden snellen aqua-plainen (door het grotere raakoppervlak met de weg, wat minder gewicht te verdelen heeft, ofwel minder druk per cm3) en ben je dus snel je grip kwijt!

Maar ja, als het nat is gaat iets lichts met hele brede banden snellen aqua-plainen (door het grotere raakoppervlak met de weg, wat minder gewicht te verdelen heeft, ofwel minder druk per cm3) en ben je dus snel je grip kwijt!
Ja daarom is het geen overbodige luxe om voor de winter winterbanden te gebruiken.

Maarre, Kingpin, waarom heb je geen fatsoenlijke foto's van je auto, maar alen maar slechte kwaliteit, in de showroom? Van je rc-wagens heb je ook normale foto's... Pic's please..;)

Greetzz, Robbert

Gaaf ding die Clio V6. Ik heb er wel eens een stuk in meegereden bij de dealer waar ik gewerkt heb. Dat gaat goed vooruit. Jammer dat je maar 2 personen kwijt kunt.

Kingpin zei:
Ja daarom is het geen overbodige luxe om voor de winter winterbanden te gebruiken.

Idd, daarom leg ik in de winter wel eens originele dunne stalen velgen met winter banden onder mijn mini, geen gezicht, maar wel meer veiligheid!!

Idd, daarom leg ik in de winter wel eens originele dunne stalen velgen met winter banden onder mijn mini, geen gezicht, maar wel meer veiligheid!!
Veiligheid voor alles, die kleine anabooltjes zijn daar echt te duur voor.

Betere pictures volgen later, das beloofd, deze kwamen van mijn telefoon vandaar.

Is wel mooi he, ma heeft niks met tuning/ optisch veranderen van een wagen te maken he. :wink: Is standaart he :wink:
10.jpg

11.jpg

2.jpg

pic21.jpg

Dit is tuning he!!! :wink: :wink: :wink:

Zeer vette Clio. VIndt clio's zowieso al geweldig. Vooral die wat oudere clio 16v of clio willeams. 8) Die willeam's zijn echte race monstertjes. 8)

Kan je mij vertellen wat het verschil is tussen de M3 en de M3 GT? Verder een leuke auto, alleen de uitlaten zijn niet mijn smaak.

De verschillen:

-350 van gemaakt (ik heb nr 34)
-alleen gemaakt in 1995
-alleen in British racing green.
-Aluminium deuren/motorkap
-295pk standaard ipv 286 (mijne heeft na wat kleine aanpassingen 316pk, gemeten)
-nokkenassen
-oliepomp
-carter
-Verstelbare Stabilisator stang voor
-x-brace
-vering
-leer en alcantara stoelen zwart/groen
-Rode gordels met BMW motorsport tekst
-Carbon intrieur delen
-GT achterspoiler
-GT voorspoiler
-BMW motorsport emblemen ipv m3 logosop deuren en dorpels
-verder nog wat kleine veranderingen.

Mijn gt is 1 van de weinig orginele nederlandse.

Over de uitlaten :D dit zijn dus niet van die goedkope dingen die je vaak op golfjes en spul ziet maar handgemaakt RVS EPS dempers. Het zijn ook 2 aparte dempers en niet zoals de eerdergenoemde goedkope dingen waar aan de ene kant meer rook uit komt als de andere. Maar ja ieder zijn smaak 8)

nice ;)

is dat dan nog voorwiel nej he was toch achterwiel aandrijving ? 95'Mmm weet niet ?

LHtmofo

toch ?
waar zijn je foto;s van je nieuwe evo toch wel mooie foto;s van ? probeer google eens

Allemaal :S >?<

ow nou dat zou dan wel leuk zijn ofniet rotonde's nemen met wat gas :) met die 316 pktjes achter je

heeft de motor 316 > pk maar hoeveel pk is er op de wielen >

Back