Als de regelaars identiek worden dan zal het voor een deel in de motor komen te zitten ja. Gezien de opbouw van de LRP x12 lijkt dat een logische keus...
Volgems mij kan de X12 slechts +10 graden (dat zegt niet hoeveel graden het in werkelijkheid vertimed is) vertimen met de sensor.
Haak aan op de ROAR lijst van Stock-motoren? Volgens mij zijn die allemaal vast-vertimed.
Euh nee.... De SP V3.0 is gewoon vertimebaar evenals de X12, alleen zijn deze motoren wel "gelijkend" aan elkaar.
Ghe... geen SXX V2 ??? lolz
De lijst is nog niet ge-update. én als LRP de regelaar niet ter keuring aanbrengt...... Waarschijnlijk komt deze er wel op.....
Qua gewicht (lipo aan de ene kant v.s. regelaar en ontvanger aan de andere) is het goed in balans te krijgen?
wat is "goed" Ja je kunt je links rechts balans goed krijgen, maar of het ook allemaal zo lekker werkt..... er zijn rijders die er goed mee rond komen. Maar wees eerlijk hoe groot is het percentage van T-bar auto ten aanzien van link auto's nog? Niet dat ik nu mensen verplicht om over te stappen.....
Waarom nemen we niet de "drie" gesteld motoren van het NK, maar dan in 10,5T. Dit zijn de meest gebruikte motoren, en er zullen maar weinig mensen met exoten rond lopen.... (nee ik generalizeer niet...)
Groet Robert