omdat er in Groningen op moment geen grote indoorbaan is wil ik lekker gaan rijden in Haarlem ik zit te denken aan 1.12.
maar ik geloof dat we de vertimede regelaars nu wel zat zijn kijk naar de enquete ?.
en ja een groen lampje laten knipperen lukt mij ook wel. maar dit is natuurlijk snel te achterhalen .waterdicht zal het nooit worden. als je vertiming toelaat met een cel lipo,,(voltage van niks vind ik maar oké )
dan is de regelaar weer bepalend. dit hebben we toch net geleerd in de TC wat voor veel van ons niet goed is bevallen. kijk naar de ETS van Toen nu. dus ik denk,, niet weer het wiel uitproberen te vinden .als ik naar Haarlem kom van Groningen. heb ik geen zin mijn regelaar 50 x aan de laptop te moeten hangen. en mijn wel snelle vrienden hamburgers en koffie te geven voor de beste instelling. en het is ook niet nodig! waarom van een 10.5 een 6.5 of 7.5 (turn) maken(met de regelaar) rij dan met een iets snellere motor als je dat al wild.
Bij Real rij ik buiten met een Tekin en een 13 turn motor het was veel werk om het snel te krijgen .nu aan het einde van het seizoen zijn er nog rijders die het zwaar hebben met hun (weer nieuwe software) laat staan de motoren die in de prullenbak liggen
.ik moet er dan ook niet aan denken om op een andere buiten baan een top instelling te vinden puffff..
laten we niet een seizoen weggooien om er achter te komen hoe het wel moet.ik kan mij ook zoiets herinneren over de lipo tegen de :sniper:Ni.mh celen,,
lipo zou niet de toekomst zijn

.
zo dat was mijn serenade.
ps ik ga in Alkmaar (amcc)13 turn tekin(nieuwe software) rijden.wie wil er koffie of een hamburger