Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
strutter zei:Welke indekking ga je gebruiken voor de vleugel?
2-3mm balsa of 0.4mm ply zoals de FII van Frank?
Frank Hartog zei:Teus, als prijs indikatie de volgende link, het gaat over o.a. 0.4mm platen van 127cm x 127 cm
mischien heb je er wat aan, wellicht goedkoper dan platen van 50cm x 100cm?
Berken vliegtuig triplex :?:
groet,
Frank
Teus, dat is inderdaad nog een goedkoper alternatief, heb samen met Dick "Arado" v. Mourik een flinke partij in één keer gekocht, en omdat ie toch naar Axel Pfanmuller moest voor een pop heeft íe het dáár laten bezorgen en opgehaald.Teus zei:Had jij ervaring met bestellen bij deze Balsaboer :?:
Volgend seizoen ga ik er ook voor met de Camel dus geen haast... :wink:Maar ik ben toch bang dat het dit seizoen niet meer gaat lukken
Teus dat ziet er prachtig imposant uit 8O : maarre er is geen enkele reden tot haast, :nooo: neem gewoon alle tijd die nodig is dan wordt ie het mooist, en als dat dan het volgende seizoen is, so what?Teus zei:Maar ik ben toch bang dat het dit seizoen niet meer gaat lukken.
Martin Barbier zei:heb ook nog die Fokker van Frits liggen... 8O , moet ik ook nog tijd voor vinden.
Martin Barbier zei:Gisteren avond een P-47 Thunderbold ( Razorback) van Top Flite gekocht...
Weer heerlijk zo'n oude liefde terug.....:lol:
:wink:
Martin Barbier zei:Gisteren avond een P-47 Thunderbold ( Razorback) van Top Flite gekocht...