Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is dat geen ombelans maar krom.
Om belans in trilling niet slingeren
Mooi zo ! wat weegt de ASH 26 ?
Bertus : ik las dat uw Piper schoon aan de haak 8,9 kilo weegt , is dat met of zonder lipo's ?
Dan bestaat de kans dat motor en/of regelaar uitbranden, e.e.a. afhankelijk de slimheid van het principe/algorithme volgens welk de motor detecteert/regelt. Het hoeft dus niet voor alle regelaars te gelden.Wat gebeurd er eigenlijk als ik 1 van de 3 draden van de motor onderbreek? ...
Ik snap niet dat er nog steeds niet iets standaards voor is, ten minste niet dat ik weet.
hint: lees m'n post nog eens door?!
Je kan ook achter op de veligheidsstekker in de romp permanent een weerstand laten zitten. Gewoon over de 2 polen.
Geen vonken bij het aansluiten van de accu in de cabine.(Zonder vonk hulpje en veiligheidsstekker er uit).
Motor kan niet vol vermogen draaien.
Daarna aan de buitenkant vlak voor het vliegen de veiligheidsstekker erin , weerstand wordt overbrugt en gaan.
Of mis ik nu iets.
Rob