1:4 vw T1

• Topicstarter Topicstarter scaleproductions
  • Startdatum Startdatum
Dank voor de reacties. Updatje:
begonnen met het plamuren van het dak. Verder wat las en prutswerk aan de body:
DSCN8391.jpg

DSCN8390.jpg

DSCN8387.jpg

De mal van het frontje( voor de geïnteresseerden )
DSCN8388.jpg

DSCN8389.jpg

grtzzz

de mal is gefreesd?
ik hoop dat je eerst een roestwerende primer heb aangebracht vooraleer te plamuren? Anders komt dat niet goed vrees ik.

de mal is gefreesd?
ik hoop dat je eerst een roestwerende primer heb aangebracht vooraleer te plamuren? Anders komt dat niet goed vrees ik.
nee de mal is uitgebrand met de plasmasnijder eerst een tekeningetje maken in autocad en dan zo in de machine hehe lekker makkelijk.
ja het roest van op het dak heb ik eerst afgeschuurd, verder fototjes:
DSCN8548.jpg

DSCN8546.jpg

DSCN8545.jpg

DSCN8544.jpg

DSCN8543.jpg

DSCN8542.jpg

DSCN8549.jpg

wat denken jullie voor de kleurencombo? rood-wit, blauw-wit of iets anders?

Ziet er goed uit man.
Zo te zien maak je er een Panel van en deze zijn volgens mij nooit een 2 kleuren combo geleverd vroeger. Ik zou hem Dove Blue maken.
Persoonlijk de kleur voor een panel.

images

Ziet er goed uit man.
Zo te zien maak je er een Panel van en deze zijn volgens mij nooit een 2 kleuren combo geleverd vroeger. Ik zou hem Dove Blue maken.
Persoonlijk de kleur voor een panel.

images

De panels kan je vroeger ook kopen in 2 kleuren. Ik ben aan het twijfelen om er toch geen ruiten uit te slijpen. Moest ik dat doen zal het wel een 11 raams worden en geen samba. Dove blue is inderdaad wel mooist voor een panel. Wat de 11 raams betreft, de keuze is veeel te groot ::(;)

grtzz

Sooo...ik was al lang niet meer op het modelbouwforum geweest!
En nu het eerste wat ik aanklikte was het topic van jou.
Dit maakt het toch zeker ook de moeite waard om wat vaker dit forum te bezoeken!!

Ik ga deze volgen!

als ik dit zo lees krijg ik ook zin om zoiets te doen, ben er alleen te lui voor ;)

ziet er echt super uit!! nou nog een kar maken voor achter je vw bus dan kan mijn stockcar er mooi op dan is het de perfecte zelf bouw combinatie:cool:8-)

Back