1:4 vw T1

• Topicstarter Topicstarter scaleproductions
  • Startdatum Startdatum
heb je mischien ook nog wat duidelijkere foto's van het stuur systeem ben ik erg nieuwschierig naar aangezien dat 1 van onze grootste problemen is!
t zag er trouwens weer goed uit op het filmpje!

ik denk dat die achter de wagen aan hol, omdat die nog geen remmen heeft.
ziet er weer goed uit
ja dat is inderdaad de reden xD @stockcar de sturing werkt nog niet helemaal als ze af is zal ik een fototje plaatsen.
Ik zit nu echter met een vraag: de uitlaat die op dat motortje zit is nogal standaard. Nu zou ik een buisje willen plooien zodat ik het effect en het zicht van een echte uitlaat krijg. Dat buisje verbind ik met de standaard uitlaat en breng ik gewoon buiten de auto. Zal dit de prestaties( al niet groot) verminderen?

groetjess:)

ja dat is inderdaad de reden xD @stockcar de sturing werkt nog niet helemaal als ze af is zal ik een fototje plaatsen.
Ik zit nu echter met een vraag: de uitlaat die op dat motortje zit is nogal standaard. Nu zou ik een buisje willen plooien zodat ik het effect en het zicht van een echte uitlaat krijg. Dat buisje verbind ik met de standaard uitlaat en breng ik gewoon buiten de auto. Zal dit de prestaties( al niet groot) verminderen?

groetjess:)

ik denk dat het weinig uit zal maken qua performance, het ziet er wel al erg gaaf uit zeg!

dank je wel voor de reacties :p
wat verder gedaan: het dak eruit geslepen en begonnen met de raampjes, deurtjes vooraan gemaakt foto's:
DSCN8569.jpg

DSCN8568.jpg

DSCN8570.jpg

groetjessss

updatje

Het maken van de deurtjes ging goed, plamuren ook, schuren minder: de schuurmachine is in een van de deurtjes gedraaid( hoe dat ging weet ik niet :mrgreen: ) Ah ja we gaan het moeten restaureren hé ;-)
foto's
DSCN8571.jpg

DSCN8572.jpg

DSCN8573.jpg

DSCN8574.jpg

DSCN8575.jpg

DSCN8576.jpg

DSCN8577.jpg

groetjes!

het logotje gespoten, raampjes geplaatst:
DSCN8585.jpg

DSCN8584.jpg

DSCN8583.jpg

DSCN8582.jpg

DSCN8581.jpg
DSCN8580.jpg

DSCN8579.jpg

Ik ben al bij al toch tevreden over het resultaat. We staan weer een ervaring verder :p Er zijn wel veel stukken die in feite zouden herdaan moeten worden maar kga het zo laten. Al doende leert men.

groetjess

Ik zou persoonlijk nog 1 vloeiende lijn tussen de scheidingslijn van wit en rood maken zoals dat miniatuurtje (zilver ?). Ga je al wat foutjes niet meer zien.

ik ben nu ook wel een heel klein beetje teleurgesteld. Naar mijn idee laat je nu wat steken vallen in de afwerking doordat je het einde in zicht zag...

Back