Eerst de ether en olie mengen, dan pas de petroleum er bij kieperen. Lost alles makkelijker in elkaar op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben mij altijd geleerd eerst de ether en de petroleum te mengen, want de olie moet niet mengen maar oplossen (wat natuurkundig gezien iets anders is). En Ether is een bipolair oplosmiddel.Eerst de ether en olie mengen, dan pas de petroleum er bij kieperen. Lost alles makkelijker in elkaar op.
Ze hebben mij altijd geleerd eerst de ether en de petroleum te mengen, want de olie moet niet mengen maar oplossen (wat natuurkundig gezien iets anders is). En Ether is een bipolair oplosmiddel.
Vanwege de viscositeiten van de drie vloeistoffen is het beter om eerst de Ether door petroleum te mengen en DAN pas de olie er bij te gooien.
Een beetje het verschil tussen proberen door een deur te lopen versus proberen het huis om jezelf heen te schuiven. Met het nodige geweld lukt dat allebei, maar het een gaat makkelijker dan het ander.
Nergens voor nodig...Diesel moet je dan wel 500ppm diesel hebben.(denk ik dan?).
Want: zo steld auteur de zwavel heeft een extra smerende functie?
Ik denk zo dat dat puur over het koolwaterstof aandeel ging... 33%petroleum, 33% diesel, 33% gedearomatiseerde petroleum.En... 33-33-33 is een buitengewoon archaïsche mix. Veel te vet.
Hoe doet cetaan boost het in de methanol motor?
Te veel temp en/of zinloos?
Op te nemen.Veel te mengen olie bleeft achter in mengglas