Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanuit een heet Noord-Nigeria, waar ik voor een goed doel aan het werk ben, toch gelukt om een keer in te loggen. hoera!
Bedankt voor de support van ons project. Erg leuk om te zien dat er zoveel belangstelling voor zowel het model als voor het nog te bouwen origineel is. Wellicht een beetje een vreemde combinatie in een modelbouwforum, maar ik vind het zelf geweldig.
Aangezien er toch naar aanleiding van het model een en ander is veranderd in de bouwtekeningen voor het echte schip, zal ik binnenkort op basis van de nieuwe tekeningen weer een 1:10 schaalmodel gaan bouwen. Dan wil ik proberen zo veel mogelijk echt te laten werken. Ik heb nu zoveel inspiratie opgedaan op het forum, dat ik nog gedetailleerder wil werken. Maar eerst ga ik het huidige model varend maken. ik vind dat ik jullie wel een filmpje op het water schuldig ben. Hopelijk ligt er nog geen ijs als het eenmaal zover is.
zal wel november worden voor ik weer echt aan het model verder kan, maar in the meantime gooien we wel af en toe een plaatje van het definitieve ontwerp op de site. Dat vordert inmiddels snel.
Bedankt voor de steun aan Yvo. tot nu toe gaat hij als een speer in deze race.