Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan er dan wel gereden worden onder de 10 gr, dat is toch niet goed voor de motor van de auto?
Ah, het groepje 'droogweer' rijders. Reken mezelf daar ook bij maar ga toch nattere toestanden toelaten als vorig jaar. Die auto's dienen tenslotte om te rijden.
Zal wel zien of het gepast is of niet. Eerst kijken of we nog rookies ed op weg kunnen helpen. Dat is de belangrijkste 'missie' die dag. Hopelijk kunnen we veel nieuwe mensen laten zien hoe gezellig de truggycup is.
MVW heeft wel leentransponders, deze moeten wel af en toe bijgeladen worden en we weten niet 100% zeker of ze beschikbaar zijn.
Als alternatief zijn er altijd enkele rijders die 1 of meerdere extra transponders bij zich hebben dus het zal geen probleem opleveren.
Vul op het inschrijfformulier bij transpondernummer even "leen" in dan komt het helemaal goed.
Ik ben ook aanwezig. Zie dat je er 15 min nog moet wandelen als je met de OV komt. Misschien dat ik wordt afgezet.
Hoop dat er niets daar stuk gaat, want zit te denken of ik nu eerder een andere stuur servo of wiel assen kan upgraden voor me TT 4.6.
Met de accu in de ontvanger en batterijen in de remote kom je wel de dag door toch of heb ik reserve nodig?
De servo heb ik een van deze dagen binnen. Ik wacht misschien met het installeren en anders kan je me mee helpen Aleq. Bij de inschrijving zie ik staan Transpondernr. Heb gegoogled wat een Tranponder is maar die heb ik niet. Hoe zit dat?
Advies is om op dit moment nog voor de hybride transponder te kiezen aangezien die op alle telsystemen werkt,