19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Leuke foto's! Viel helaas samen met open dag in Well, als het volgend jaar beter uit komt ben ik erbij. Zal kijken of ik komende winter een geschikte berenvlieger kan knutselen ;)

Wat is zo'n beetje het minimum formaat kist waar je echt wat aan hebt? Formaat knuffels zal best wel verschillen neem ik aan?!
Wat wegen die knuffels ongeveer om een idee te krijgen?

Enneuh, wie is die man met oranje bril die achter Johan zit? :rolling:
20090712_276.jpg

Jazeker wel Rob, dat verschilde enorm. De kleinste afmetingen waren zo'n beetje 10 x 20 cm. Voor de grootste moest de Bellanca zelfs omgebouwd worden: de stoelen eruit en plat op de buik in de gehele cabine! Die was volgens mij zeker 30x30x60cm...
Sanka heeft met een Fourstar 60 gevlogen en daarin gingen alleen de allerkleinste knuffels. Daar waren er overigens genoeg van, dus Frank heeft veel vluchten kunnen maken. Voor de 2 meter toestellen (Extra's etc) was het in het algemeen geen probleem. Een schoenlepel doet dan wonderen. ;-)
Gewicht was doorgaans geen probleem. Is meestal watachtig spul wat erin zit.
Als je een open cabine bouwt, zou ik 'm minstens zo'n 15x15cm maken.

Enfin Rob, bestudeer de foto's nog maar eens, dan zul je wel een goede indruk krijgen.
CU in 2010!
Frank

en frank heeft me verteld dat hij volgend jaar de hele dag verkleed als pandabeer de opvolging regelt:-):p:-D:-D:-D

Leuke foto's! Viel helaas samen met open dag in Well, als het volgend jaar beter uit komt ben ik erbij. Zal kijken of ik komende winter een geschikte berenvlieger kan knutselen ;)

Wat is zo'n beetje het minimum formaat kist waar je echt wat aan hebt? Formaat knuffels zal best wel verschillen neem ik aan?!
Wat wegen die knuffels ongeveer om een idee te krijgen?

Hallo Mijnheer Rob,
En? Is je berenvlieger al klaar?
Want we hebben alweer een datum geprikt: zondag 4 juli.
Dus bij deze is dit draadje weer geopend en kunnen jullie kenbaar maken of jullie met je toestellen richting Weert willen komen.

Grtzz
Frank

Andere berenvliegdata:
PMF: 9 mei
SMAC St Truiden : 13 juni (staat nog in de planning)

Hoi Frank,
En dit jaar gaat ook weer niet lukken , ben uitgenodigd om bij RMZC “de rechte heide” te slepen namens Biggs , elekro sleep.
Het is dit jaar weer vol met alle show's en meeting.

gr vosje en jojo :)

Hoi Frank,

Jammer jammer jammer. Op 4 juli is de kans zeer groot dat wij met vakantie zijn. Mijn vrouwtje regelt dat altijd de eerste week van juli. Is dus weinig kans dat ik er dit jaar bij jullie bij zal zijn ! :-(

Enig idee of die van SMAC nog aangekondigd wordt op het forum ?

Groetjes,

Davy

Hoi Patrick, wat jammer nou.
Maar ja, er zijn ook zoveel shows, meetings en fly-in's. Als je overal omheen wil, hoef je zelf niets meer te organiseren.
Zometeen zet ik er nog een draadje op van onze Fly In op 28-29 aug. En jawel, ook deze datum is al bij andere clubs bezet.

Frank

Hoi Frank,

is het mogelijk om een andere datum te prikken want ik wilde zelf ook naar de RMVC en zeker naar de Flyin van de BLC die ook op die dag is. Bovendien wil ik en mijn vrouw (Schminken) ook heel graag naar Weert om dit fantatische evenement niet te hoeven missen!!!

Laat even wat weten.
Alex

Davy, da's een vraagje voor Paul Plevoets..
Alex, wat moeten we zonder jullie?

Wellicht moeten we de koppen nog eens bij elkaar steken om de datum te verzetten..

U hoort er nog van.
Frank

Net even de koppen ... eh.. GSM's bij elkaar gestoken en in overleg een nieuwe datum opgehoest. Let wel, een streefdatum in dit geval, want Alex (Ilse!), Davy, Maurice en Vosje mogen natuurlijk niet ontbreken.
Wat denken jullie van 20 juni ??

Ik hoor het wel.
Frank

Jazeker Davy, die vanop de SMAC wordt nog aangekondigd op't forum, maar wou je eerst nog contacteren ;-)

In de loop van de komende weken zal er wel een en ander verschijnen ivm berenvliegen op de smac, momenteel heb ik het erg druk met 3dcollege en de geplande meetings/uitstappen.

Net even de koppen ... eh.. GSM's bij elkaar gestoken en in overleg een nieuwe datum opgehoest. Let wel, een streefdatum in dit geval, want Alex (Ilse!), Davy, Maurice en Vosje mogen natuurlijk niet ontbreken.
Wat denken jullie van 20 juni ??

Ik hoor het wel.
Frank

Ja , is een open datum bij ons.
Wij kunnen 20 juni er bij zijn !!

GR VOSJE EN JOJO :)

ps. Hier een link van de datums die van onze zijde al zijn ingevult.
Modelbouwjets - Meetings

Frank,

voor mij kan die dag alleszins ! Is de dag na Gilze-Rijen dus zal enkel het vrouwtje eens diep in de ogen moeten kijken... Moet ik ook een mailtje naar mijn pa sturen ?

Groetjes,

Davy

Zo aan de bovestaande reacties te zien, hebben we een datum te pakken!
Tja Davy, het is ondoenlijk om een datum te prikken die iedereen schikt..
En misschien kun je je vrouwke eens lief aankijken. Als jij dat niet doet, dan breng ze de 20e maar mee, dan zal ik dat eens fatsoenlijk doen. Da's namelijk een van mijn specialiteiten.. ;-)
Wil je je pa ook verwittigen dan?

Greetzz Frank

Back