19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Dat lijkt me dan niet verstandig Ger. Dan zijn de spreekwoordelijke knuffels... eh.. rapen gaar.

Johan, was het deze?
berenvliegen072.jpg

Grt Frank

ps. zo, nu ga ik op het zweefvliegforum eens vragen of er nog zwevende kiezers zijn ... :mrgreen:

dit was het vaste slaavriendje van mijn dochtertje haha
idd niemand zo gek gekregen om hem mee te nemen ocharme........

dit jaar eens proberen?

Hier eindelijk de poster voor het berenvliegen op de Smac te Sint-Truiden, België. Inschrijven kan vanaf nu door me een mailtje te sturen. Vermeld hierin je naam, contactgegevens, met welk model je zou vliegen en eventuele extra's (snoep droppen, para's droppen, vliegende smurfen,...). Voor de deelnemende piloten worden s'middags broodjes of een andere maaltijd voorzien.

Laatst bewerkt:
Je zou de foto of poster wat kleiner kunnen maken het duurt wel heel lang voor tie binnen is en dan nog maar voor de helft
wel heel lastig :confused::confused: na 3 minuten was tie geheel binnen

Hey Paul,

succes met de organisatie!
Het is echter wel handiger als je een eigen draadje hierover opstart. Dan worden er ook geen twee evenementen door elkaar gegooid.

En inderdaad, een resize van de foto is geen overbodige luxe...

00000018.jpg

Grtzz Frank

Laatst bewerkt:
Vraag aan de moderators om dit draadje, alsmede het draadje van het knuffelvliegen in St Truiden te verplaatsen naar de rubriek vliegmeetings.
En weer een upje natuurlijk, want we zoeken nog steeds piloten!

Grtz Frank

De Fourstar 60 heeft gister zijn eerste vlucht van het jaar gemaakt.
Zal op Pampa en Weert wel weer aardig wat rondjes gaan maken....

ja ik heb ook vrij dus ik kom ook mee doen......
ik heb gen plek voor de beren in het vliegtuig maar wel voor de tandem sprong.....

Ondertussen is bij mij ook veel verandert .:mrgreen:

Door het frees gebeuren kon ik de TC piper nooit afkrijgen en hem hem maar verkocht.

Heb nu een ARF piper van 2,45 gekocht die 9 mei de eerste beren gaat transporteren op de pampa in belgien.

Voor Weert is hij dus paraat , hij kan wel niet de diksten aan maar het middelmaat kan hij goed transporteren. ;)

Mvg Johan

Hoi Johan,

voor die diksten hebben we de Bellanca's...
80% van de knuffels zal wel in jouw Piper passen.

En voor die grotere beesten hebben we de parachutes... istnie Pieter? ;-)

Grtzz Frank

Hoi Rini,

bedankt voor het upje...
Goed bezig met je Extra.
Het is vandaag 1 juni, dus de maand van ons berenvliegen is aangebroken: zondag 20 juni.
Tijd dus om deze dag weer eens onder de aandacht te brengen en tevens te informeren of er zich nog piloten willen aanmelden. Die hebben we namelijk nooit genoeg!

Grtz Frank

1 BIGGS is in ieder geval aanwezig (ikzelf!).

Frank zijn er nog meer snoepvligers die dag? Ik overweeg om een keer een andere berenvlieger mee te nemen, een 1:3 EVANS Volksplane 38cc Zenoah. Mooie kist om te berenvliegen alleen helaas geen mogelijkheid tot droppen.

Groeten en tot de 20e.
Alex

Back