19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Frank,

voor vrouwtje is het in orde ! En pa heeft een mailtje van mij gekregen ! :-)

Groetjes en tot 20 juni !

Davy

Ik zal er ook weer zijn met mijn Fourstar 60 en een Big lift die ik ook als candy bomber in kan zetten.

Ik heb het ook bij de wings op het forum gezet, dus ik hoop dat we met eengroep komen.

Frank...

Nou frank , maak je borst maar weer nat
gaat weer een heel geregel worden.
leuk dat er zo veel mensen willen deelnemen, altijd weer een leuk evenement

Hee Ger, passen er zulke grote knuffels in je jet?:mrgreen:

Als je bedenkt dat Sanka met een Fourstar 60 de vorige keer konstant heeft gevlogen betekent dat er ook kleine knuffels zijn .

Ik hat vorige keer in de grote piper een knuffel van 1,5 kg en die zat achter het CG , kwam met hem net over de mais de lucht in.:mrgreen:

Je hebt knuffels van 5 cm tot over een halve meter.

Mvg Johan

Als je bedenkt dat Sanka met een Fourstar 60 de vorige keer konstant heeft gevlogen betekent dat er ook kleine knuffels zijn .

Ik hat vorige keer in de grote piper een knuffel van 1,5 kg en die zat achter het CG , kwam met hem net over de mais de lucht in.:mrgreen:

Je hebt knuffels van 5 cm tot over een halve meter.

Mvg Johan

Hallo ik neem gewoon de ibis 120 mee.
Kan wel een jet meenemen en een paar beren verbr....:) ojee

Dat lijkt me dan niet verstandig Ger. Dan zijn de spreekwoordelijke knuffels... eh.. rapen gaar.

Johan, was het deze?
berenvliegen072.jpg

Grt Frank

ps. zo, nu ga ik op het zweefvliegforum eens vragen of er nog zwevende kiezers zijn ... :mrgreen:

Die was het niet Frank , die wou niemand meenemen .:D

Ik hat er een die met korrels ? gevuld was .
Die was echt zwaar.

Bij de nieuwe piper kunnen de beren op CG en dan speelt het gewicht geen hele grote rol.

De Piper op de foto leeft niet meer , heeft de stabilo oren aangelegt op onze Pipermeeting :confused:

Mvg Johan

Back