Richard Branderhorst
PH-SAM
Geen idee! Te warm weer? Vakantie?Het liep dus niet storm zoals vorig jaar. De reden zal jullie wel bekend zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee! Te warm weer? Vakantie?Het liep dus niet storm zoals vorig jaar. De reden zal jullie wel bekend zijn.
Mark Oostveen zei:Jammer jonge. Ik had me vorig jaar voorgenomen om dit jaar mee te doen. Maarja. Opa en Oma 60 jaar getrouwd.. dat sla ik niet over. Dus nog maar een jaartje wachten.
Grz
mark
Frank Stevens zei:De berenvliegdatum staat dit jaar op 17 juni. (tov vorig jaar, 2 juli 2006, twee weken naar voren geschoven en jawel, het is echt waar, weer samen met de vliegshow van Echt..)
Frank
jetpropdlx zei::wink: :wink: :wink: Het lijkt wel of jullie het erom doen :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :cry:
Groetjes
Eric
Rhelie zei:Dat vinden de kindertjes niet zo leuk denk ik ! Met berenvliegen worden grote toestellen gebruikt en is het de bedoeling dat de knuffel in de cockpit zit en niet aan de uitlaat zit vastgesjord of in een onzichtbare ruimte zit gepropt. Het is dus ook een beetje een vliegshow. Denk aan een Big-lift, 1 op 4 pipercub, dat soort toestellen.
Berto zei:Mhhh, ik heb een 1:4 Super Decathlon maar moet deze dag toch aan mij voorbij laten gaan.
17 juni Weert????? denk dat de bazen daar niet blij mee zijn :nooo:
Dat zeker maar dan heb ik nog een probleem met m`n andere baas en die zal het minder op prijs stellen dat hij dan alle weekenden in Juni moet werken ipv om en om ;-)Berto, da's toch gewoon een kwestie van de 'baas' meebrengen met eventuele kroost
Frank Stevens zei:Hallo Mark.. we zijn weer bijna een jaartje verder... :wink:
De berenvliegdatum staat dit jaar op 17 juni. (tov vorig jaar, 2 juli 2006, twee weken naar voren geschoven en jawel, het is echt waar, weer samen met de vliegshow van Echt..)
Als je zin hebt ben je welkom op ons veld.
Dat geldt overigens ook voor andere piloten met een grotere kist.
Je bent deze dag wel verzekerd dat je veel vluchten kunt maken. (met de nadruk op -veel-)
Dus de vraag in de kop blijft overeind: piloten gevraagd!
Frank
damjaco zei:Hoi Frank
We zijn op dit moment bezig met het invliegen van een Piper Cup J3, en hebben nog wat last van knakpulsen (multiplex) en zijn deze uit het model aan het halen.
Vorig jaar al de berenvliegdag voorbij moeten laten gaan door verkoop van de New Ace dubbeldekker, maar misschien dit jaar wel van de partij.
De datum staat al genoteerd op de kalender.
Groeten Hans
Mark Oostveen zei:Ik ga eens in de planning kijken.... Je hoort van me
Grz
mark
stefan_riemens zei:hoi Frank,
Waarschijnlijk kom ik ook met mijn mustang (zie: gekregen voorwerp: een mustang 8)) Als ik hem tenminste tot die tijd heel kan houden. Het lijkt me dat ik daar een aardige knuffeltje in mee kan nemen (toch in ieder geval tot een centimeter of 20 :wink
Stefan