19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Te warm weer Richard. Het was (is) snikheet en de meeste mensen lagen gisteren aan het water..

Verder is alles heel soepeltjes verlopen. We hebben van vorig jaar heel veel geleerd. Zo hadden we nu een nummersysteem zoals bij de bakker. Met zo'n telbord als bij het pingpongen konden we alles netjes bijhouden.

Na de middag hadden we dit systeem niet meer nodig.

Hoedanook, we mogen niet klagen. Het was gezellig en alle kindertjes hadden een brede lach op hun gezichtje en dat telt!

Frank

Mark Oostveen zei:
Jammer jonge. Ik had me vorig jaar voorgenomen om dit jaar mee te doen. Maarja. Opa en Oma 60 jaar getrouwd.. dat sla ik niet over. Dus nog maar een jaartje wachten.

Grz

mark

Hallo Mark.. we zijn weer bijna een jaartje verder... :wink:
De berenvliegdatum staat dit jaar op 17 juni. (tov vorig jaar, 2 juli 2006, twee weken naar voren geschoven en jawel, het is echt waar, weer samen met de vliegshow van Echt.. :( )
Als je zin hebt ben je welkom op ons veld.
Dat geldt overigens ook voor andere piloten met een grotere kist.
Je bent deze dag wel verzekerd dat je veel vluchten kunt maken. (met de nadruk op -veel-)

Dus de vraag in de kop blijft overeind: piloten gevraagd!

Frank

Hey Frank,
Frank Stevens zei:
De berenvliegdatum staat dit jaar op 17 juni. (tov vorig jaar, 2 juli 2006, twee weken naar voren geschoven en jawel, het is echt waar, weer samen met de vliegshow van Echt.. :( )
Frank

:wink: :wink: :wink: Het lijkt wel of jullie het erom doen :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :cry:

Groetjes

Eric

YEP :oops: ,

Veel succes met jullie berenvliegdag en hopelijk hebben jullie goed weer (dan hebben we dat in Echt waarschijnlijk ook :lol: )
:celebrate: maar we zullen ons nog wel ergens anders tegen komen :celebrate:

Tijdens de maand juni hebben alle studenten examens...Ik zou het graag eens willen meevliegen maar da's helaas niet mogelijk.

De doelgroep van het berenvliegen zal dan echter nog geen examens hebben denk ik :D En de volgende paar jaar ook nog niet!
Op de Pampa's hebben ze het initiatief over genomen, misschien dat ik daar wel eens ga kijken. Wel spijtig dat ik enkel nog acrokisten en een grote zwever heb, da's niet echt ideaal, maar het gaat. Er wordt dan wel vermeld dat de Beren vooraf een lichtverteerbare maaltijd moeten hebben.

Rhelie zei:
Dat vinden de kindertjes niet zo leuk denk ik ! Met berenvliegen worden grote toestellen gebruikt en is het de bedoeling dat de knuffel in de cockpit zit en niet aan de uitlaat zit vastgesjord of in een onzichtbare ruimte zit gepropt. Het is dus ook een beetje een vliegshow. Denk aan een Big-lift, 1 op 4 pipercub, dat soort toestellen.

Best cool zo'n "stunt beer" die aan een touwtje achter een cesna de lucht in gaat :P

Mhhh, ik heb een 1:4 Super Decathlon maar moet deze dag toch aan mij voorbij laten gaan.

2 & 3 juni Oss
10 juni Someren
17 juni Weert????? denk dat de bazen daar niet blij mee zijn :nooo:

Berto zei:
Mhhh, ik heb een 1:4 Super Decathlon maar moet deze dag toch aan mij voorbij laten gaan.

17 juni Weert????? denk dat de bazen daar niet blij mee zijn :nooo:

Berto, da's toch gewoon een kwestie van de 'baas' meebrengen met eventuele kroost. En als het kan de buurkindertjes ook. Dan scoor je ook daar gelijk punten mee.. :wink:

rtx Frank

Berto, da's toch gewoon een kwestie van de 'baas' meebrengen met eventuele kroost
Dat zeker maar dan heb ik nog een probleem met m`n andere baas en die zal het minder op prijs stellen dat hij dan alle weekenden in Juni moet werken ipv om en om ;-)

Hoi Frank

We zijn op dit moment bezig met het invliegen van een Piper Cup J3, en hebben nog wat last van knakpulsen (multiplex) en zijn deze uit het model aan het halen.
Vorig jaar al de berenvliegdag voorbij moeten laten gaan door verkoop van de New Ace dubbeldekker, maar misschien dit jaar wel van de partij.
De datum staat al genoteerd op de kalender.

Groeten Hans

Frank Stevens zei:
Hallo Mark.. we zijn weer bijna een jaartje verder... :wink:
Als je zin hebt ben je welkom op ons veld.
Dat geldt overigens ook voor andere piloten met een grotere kist.
Je bent deze dag wel verzekerd dat je veel vluchten kunt maken. (met de nadruk op -veel-)

Dus de vraag in de kop blijft overeind: piloten gevraagd!

Frank

Ik ga eens in de planning kijken.... Je hoort van me

Grz

mark

damjaco zei:
Hoi Frank

We zijn op dit moment bezig met het invliegen van een Piper Cup J3, en hebben nog wat last van knakpulsen (multiplex) en zijn deze uit het model aan het halen.
Vorig jaar al de berenvliegdag voorbij moeten laten gaan door verkoop van de New Ace dubbeldekker, maar misschien dit jaar wel van de partij.
De datum staat al genoteerd op de kalender.

Groeten Hans

Eh da's mooi Hans. Hopelijk zien we je verschijnen.
Overigens, probeer eens een 'Berg' ontvanger (MZK / BMI)

Succes met de Piper

Mark Oostveen zei:
Ik ga eens in de planning kijken.... Je hoort van me

Grz

mark

We kijken ernaar uit Mark.

Frank

Hoi Frank en Arjan,

Nou tja, kist af. Dag vrij in de agenda, vrouw ook nog entousiast... Hoe kom ik hier nog onderuit.... :?:

Dus het lijkt erop dat ik er ook zal zijn.

In afwachting van gedetaileerde info m.b.t. tijd, benodigheden, etc.

Mark 8)

stefan_riemens zei:
hoi Frank,

Waarschijnlijk kom ik ook met mijn mustang (zie: gekregen voorwerp: een mustang 8)) Als ik hem tenminste tot die tijd heel kan houden. Het lijkt me dat ik daar een aardige knuffeltje in mee kan nemen (toch in ieder geval tot een centimeter of 20 :wink:)

Stefan

Leuke kist Stefan. Ik had het draadje nog niet gezien. Je bent een geluksvogel.
Kun je de cockpitkap er vrij gemakkelijk afhalen om de beer in zijn lederen fauteuil te plaatsen? :wink:

Goed nieuws, ook van Mark.
Hoe kom ik hier nog onderuit?
Dat moet je niet willen!
Misschien dat er nog clubgenoten meewillen. Informeer eens bij je club Mark?
Meer info:
Gewoon verschijnen in de ochtend van zondag de 17e. (Je hoeft niet in te klokken)
Misschien is het handig als jullie je frequentie doorgeven. Kan ik dit soort gegevens ook eens op een rijtje krijgen.

Frank

Back