19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Nee dat bedoel ik niet.
Deze motor maakt gebruik van een membraam waar de inlaatgassen doorheen stromen, zit dus tussen het carter en de carburateur.
Het is een 3W70 cc boxer

Jawel, daar gaan we weer. We hebben weer een nieuwe datum voor het Berenvliegen: zondag 15 juni.
Uiteraard post ik dit met de bedoeling om ook weer wat piloten te mobiliseren om in Weert te komen vliegen.
Als je ziet hoe je met een kleine moeite die kindertjes heel blij kunt maken, dan is dat goud waard.
Dus beste mensen: kom op met die grote toestellen en meld je bij mij aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Naast het berenvliegen willen we in en rondom ons clubgebouw ook een koopjesbeurs organiseren. We gaan eens proberen om deze activiteit, die we andere jaren in maart organiseerden, in de warme junimaand te houden. Ik open hiervoor een apart draadje:
[53899] koopjesbeurs-berenvliegen-weert

Groeten van Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Frank,

ik heb de datum alvast in mijn agenda genoteerd. Ik zal er weer proberen te zijn met de Smurf en de vliegende auto (en afhankelijk van het weer met nog wat andere zotte dingen).

P.S. Bij ons komen de inschrijvingen van piloten niet zo snel binnen als verwacht/gewild... :-(

Groetjes,

Davy

Hallo Davy,

het is nog vroeg in het seizoen. Heb vertrouwen.
En blijven zeuren op dit forum totdat je er zelf een beetje ziek van wordt.
Ik zal zondag bij ons op de club een balletje opgooien voor evt de Bellanca's.
(trouwens de poster hangt er al enkele weken, dus ze zijn al op de hoogte)

Langzaam maar zeker komen er grotere toestellen bij MBC Weert, dus potentiele berenvliegers.
Gek maar waar: zelf heb ik (nog) geen berenvlieger....

Frank

Laatst bewerkt:
Hoop er dit jaar toch echt bij te zijn/ mee te vliegen... Moet alleen even kijken of ik die dag kan...

Stefan

PS, Ik zie niets over een vliegkamp dit jaar.... Definitief verleden tijd?

Zeg nooit nooit Stefan, maar dit jaar (weer) niet.

Voor 15 juni alvast alles aan de kant zetten.
Breng ook clubgenoten mee. Bijvoorbeeld Arnold met zijn SV4. Die is tegen die tijd al wel af..

Groeten van Frank

Leuk! :D

Ik stel mij ook beschikbaar!

Nu mijn vader nog ;)
Ik ben afhankelijk van de auto van m'n pa maar als ik dat rond krijg ben ik van de partij, ik wilde nog steeds weer eens bij jullie op het veld komen frank! :D

gr,
niels

Je bent welkom Niels.
Misschien dat je wat clubmakkers kunt mobiliseren die wel een auto hebben.
Uiteraard zou het mooi zijn als die ook een berenvlieger meebrengen... ;-)

grt
Frank

is het ook iets een beertje een ritje helicopter te laten vliegen ?

let wel als het misgaat is het beertje in reepjes gehakt ! ;)

Ik zou zeggen Gerard, probeer het eerst met een knuffel van jullie eigen spruit.
Als dat goed gaat, ben je van harte uitgenodigd.. ;-)

Groeten van Frank

let wel als het misgaat is het beertje in reepjes gehakt ! ;)

:evilbat:

Dan zetten we toch een bordje op het veld met kleine lettertjes: vluchten op eigen risico ;)

Allemaal beertjes in stukjes...

Ach.. das lullig al die arme kindertjes komen dan nooit meer, ze moeten natuurlijk later zelf ook gaan vliegen he! 8)

Bij ons op de club is het ook eens gedaan op een helicopter, ging goed, was alleen een maf gezicht:p

Hey Richard, dat zou mooi zijn. Komt Thomas ook mee?

Uiteraard blijft de vraag overeind om nog meer piloten met hun kisten naar Weert te krijgen op 15 juni.

misschien, hij zit in Moskou (eventjes in NL echter), ik weet niet precies wanneer hij terugkomt.
Anyway, ik wilde toch alleen met de Stampe komen, hoewel het snoepjes droppen met de Pickup natuurlijk ook leuk is....

Back