19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Hallo Alex,

volgens de voorspelling hebben we kans op een bui.
Nou, dan schuilen we even in de tent of het clubhuis en gaan na de bui weer verder.

We kunnen nu niets meer afblazen, omdat de PR (plaatselijke krantjes) al de deur uit is.
We hebben zelfs de voorpagina gehaald bij de 'Grenskoerier'
Er zullen naar verwachting toch veel kindertjes komen.

Als je hier in Nederland (en Belgie) moet thuisblijven voor het weer, dan hoef je nooit meer iets te organiseren..

Grt
Frank

Er trekt nu een smalle regenzone het land over (zie buienradar.nl) daar achter lijkt het, althans nu, mooi schoon te zijn en te blijven... hopelijk bouwen er zich geen nieuwe buien aan de kust op.
Tot straks.

Ha die Frank,

Het was weer helemaal super bij jullie vandaag! Jullie zijn echt ontzettend gastvrij en het is allemaal prima geregeld!
We hebben echt weer een leuke dag gehad!
Alex stuurt je nog de foto's die we gemaakt hebben.
Krijgen wij dan van jullie een foto van het snoep-droppen? Voor mevrouw fruitella-vanMelle, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze volgend jaar weer sponserd!

groetjes ilse
:D

Hallo allemaal,

ben net thuis van twee vermoeiende maar leuke dagen.
Nadat we op zaterdag de clubdag hadden, volgde vandaag het berenvliegen.
Tot een uur of half twee (je hebt eigenlijk geen besef meer van tijd) was het droog en scheen zelfs de zon. Er waren veel kinderen.
Toen brak de pleuris uit met onweer en stevige regen. Maar dat mocht de pret niet drukken, want het was gezellig in de tent.
Na anderhalf uur werd het weer droog en konden we verder gaan met berenvliegen. Al met al hebben we een kleine honderd kinderen laten genieten van dit mooie fenomeen.
Tussentijds konden de kinders geschminckt worden door Ilse (waarvoor nogmaals hartelijk dank) en lekker smikkelen van de pannenkoeken. Ook het springkussen verhoogde de feestvreugde.
We hebben een keer snoepjes gedropt (twee etappes achter elkaar) en Patrick en Davy hebben tussentijds een demo gegeven met resp. de turbinejet en de vliegende smurf.
Wat ik zag bij de kinderen was een grote prettige lachparade.
En dat is waar we het allemaal voor gedaan hebben.

Binnen enkele dagen zullen de foto's wel op onze website verschijnen.
Wie niet kan wachten, kan ook al naar de site van MVC Woerden. (Modelvliegclub Woerden : startpagina) Hun webmaster was namelijk met zijn kroost op bezoek en ook hij lijkt door dit virus te zijn besmet..

Ik wil bij deze alle piloten (ik kan geen namen noemen, want dan vergeet ik er ongetwijfeld) bedanken voor hun bijdrage.
Ik hoop jullie allemaal weer te zien tijdens de Berenvliegdag 2009 in Weert.

Zo, en nu ga ik slapen....

Frank

Laatst bewerkt:
Ja, het was goed geregeld. Veel blije kinderen, en ook nog een paar leuke demo's.
Wij van M.V.C. The Wings waren blij te kunnen helpen. Zeer dankbaar werk, dat berenvliegen....

Hey Frank en alle andere aanwezigen,

het was weer een erg leuke dag, zoals altijd bij jullie ! Ik ben steeds erg blij om er bij te zijn.

Dit keer was het NOG leuker omdat ik toch een 3-tal mensen heb leren kennen in REAL-LIFE die mij al eens wat hadden opgestuurd of met wie ik al gesproken had via het forum hier !! :-)

Tot volgend jaar jongens !

Groetjes,

Davy

He Frank ook van mijn kant complimenten aan de organisatie. De foto's die ik gemaakt heb zal ik mailen zodat ze op de site kunnen. Tot volgens jaar of eerder op het BIGGS treffen!

Ik zal deze fijne complimenten doorgeven aan de rest van onze club. We hebben allemaal ons steentje bijgedragen aan deze (alweer) leuke dag.
Maar de grootste complimenten gaan toch uit naar onze gastvliegers.

Grt Frank

Frank,

niet te bescheiden.

Zonder een goede regeling van de club, is er voor de gastvliegers ook geen lol aan. Dus reken maar dat jullie erg je best hebben gedaan.

Trouwens, op deze mooie voormiddag heb ik toch enkele filmpjes kunnen maken !

Met giraf :

Met grote beer :

Met kleine beer :

Euh... zonder beer... :

Vriendelijke groeten,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal bedankt voor de gastvrijheid van de club Weert het was weer
bere :zon: gezellig en wat de gastvrijheid betreft daar kan menig vliegclub iets van leren :rolleyes:

Het was supper bedankt voor alles :music::banana:

ZDZ 150cc Boxer
Toch lopen ze (we hebben momenteel 2 vliegende Bellanca's met deze motoren) nu als een fluitje. Was in het begin wel anders...
Ja, en starten.. Na 5-6 keer slaan ze toch wel aan hoor.

Grt Frank

Ja Rose,

vooral die van je Tiger Moth komen heel goed uit de verf.
Als je vol formaat wil, dan geef maar een gil. Dan vraag ik Peter om ze door te sturen.

Grt
Frank

mooie foto's

Wauw Frank. Kijk, ZO mooi kan mijn vrouw dat niet ;-).
hahahahahaha .... leuk overzicht zo met die foto's!

M.v.g.

Olaf

Back