Hallo allemaal,
ben net thuis van twee vermoeiende maar leuke dagen.
Nadat we op zaterdag de clubdag hadden, volgde vandaag het berenvliegen.
Tot een uur of half twee (je hebt eigenlijk geen besef meer van tijd) was het droog en scheen zelfs de zon. Er waren veel kinderen.
Toen brak de pleuris uit met onweer en stevige regen. Maar dat mocht de pret niet drukken, want het was gezellig in de tent.
Na anderhalf uur werd het weer droog en konden we verder gaan met berenvliegen. Al met al hebben we een kleine honderd kinderen laten genieten van dit mooie fenomeen.
Tussentijds konden de kinders geschminckt worden door Ilse (waarvoor nogmaals hartelijk dank) en lekker smikkelen van de pannenkoeken. Ook het springkussen verhoogde de feestvreugde.
We hebben een keer snoepjes gedropt (twee etappes achter elkaar) en Patrick en Davy hebben tussentijds een demo gegeven met resp. de turbinejet en de vliegende smurf.
Wat ik zag bij de kinderen was een grote prettige lachparade.
En dat is waar we het allemaal voor gedaan hebben.
Binnen enkele dagen zullen de foto's wel op onze website verschijnen.
Wie niet kan wachten, kan ook al naar de site van MVC Woerden. (
Modelvliegclub Woerden : startpagina) Hun webmaster was namelijk met zijn kroost op bezoek en ook hij lijkt door dit virus te zijn besmet..
Ik wil bij deze alle piloten (ik kan geen namen noemen, want dan vergeet ik er ongetwijfeld) bedanken voor hun bijdrage.
Ik hoop jullie allemaal weer te zien tijdens de Berenvliegdag 2009 in Weert.
Zo, en nu ga ik slapen....
Frank