1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

is aangemaakt.
maar we hebben te weinig deelnemers
morgen hebben Hans en ik het er over wat we dan doen
mooiste en leukste zou zijn; dat jullie naar stock willen steken

we zien morgen even wel

de klasse is wél aangemaakt, maar er is nog géén indeling gemaakt

sorry guys

Ja wat mij betrefd rijden we hem met zijn drietjes hoor... Het gaat er toch om dat de rijders tevreden zijn neem ik aan, de rest komt in mijn mening op plaats 2... Maar goed, ik ga niet stock rijden. Alles staat op modified gesteld dus...

Ik hoop dat we hem mogen rijden...

Joost.

MyRCM Online Services Hier even de juiste link met de opstelling. Voor wat de Swift betreft heb ik geen moeite met hjet rijden van alleen 2 of 3 finales en als ze dit ook doen met de 1/12 Mod dan kan iedereen toch lekker rijden.

Laatst bewerkt:
Dan moet dan nog wel even vanavond beslist worden...

Ik zelf ben van mening dat de lol van de rijders op nummer 1 staat en ik heb het er vanavond nog met John over gehad en wij hebben geen moeite om met zijn drietjes te rijden... Ik zet eigenlijk een beetje mijn vraagtekens bij wat er nu op nummer 1 staat bij deze wedstrijden. Ook vind ik het een beetje raar dat iemand voor mij gaat beslissen of ik wel of geen lol heb als we met zijn drietjes in een klasse rijden maar goed...

Het voorstel van Stephan vind ik goed op zich alleen kan in mijn ogen ook gewoon kwali's erbij gereden worden. Of je nu voor 3 man iets in elkaar zet of voor 8 dan maakt qua organisatie niet uit lijkt me...

Dus als er nog iets beslist wordt dan wil ik het graag vanavond nog weten zodat ik mijn spullen in orde kan maken...

Joost.

zeuren , omdat er te weinig rijders in een / jouw klasse zijn, moet je bij het bestuur persoonlijk doen
en niet op een openbare site

Oh dat zal ook gerust wel gebeuren Hugo...

En wat de één zeuren noemt, noemt de ander (opbouwende) kritiek. En daarbij komt dat ik dit hier neer heb gezet om te kijken hoe andere rijders hier tegen aan kijken dus niet rottig bedoeld maar wat ik wel en niet moet dat bepaal ik wel een beetje zelf denk ik of niet? Het was niet in jouw richting persoonlijk namelijk dus je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo. Het forum is er mede voor om ideeën heen en weer te gooien en dat is dus wat ik doe. Dus zie het niet als zeuren maar een idee c.q. vorm van (opbouwende) kritiek naar voren schuiven. Is in mijn ogen toch wel degelijk iets anders...

Joost.

Wellicht een puntje van overweging: er is ook nog de lol van anderen die beïnvloed zou kunnen worden als er onvoldoende baaninzetters bij een heat staan. Dat gezegd hebbende, ik denk dat Hugo weer een goede job heeft gedaan om iedere keer voldoende vrijwilligers op te roepen. Zolang dat zo gaat lijkt het me geen probleem (ja, ik vind 3 man in de TC modified ook prima ;-) ).

MACH indoor wedstrijd 4

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

15 Februari 2009 4e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 14 februari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Voor info kijk op de site van de Mach

Let op we rijden op het nieuwe tapijt dus voor de M-Auto rijders een perfecte traning voor de 22e !!...............

Laatst bewerkt:
MACH indoor wedstrijd 4

............................

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vanaf 8.00 uur op zaterdag 31 januari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Let op we rijden op het nieuwe tapijt dus voor de M-Auto rijders een perfecte traning voor de 22e !!...............

kunnen we zaterdag 31 januari 2010 trainen voor de wedstrijd? haha.
Denk zaterdag de 14e Stephan....
Helaas kan ik er niet bij zijn, NOMAC vergadering.....

Martijn

Al een tijdje ingeschreven... ;)

Nu maar weer hopen dat er genoeg voor de modified 1/12 komen dus mensen... Schrijf je ook in voor de 1/12 modified!!!

Joost.

ok joost gaan we weer een poging wagen kijken of er dit keer wel genoeg zijn voor de modified 1:12..

groeten

John

MACH indoor wedstrijd 4

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

15 Februari 2009 4e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 14 februari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

mannen niet vergeten he!!!

Back