1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

George, moeten we gewoon even kijken in hoeverre dat fout zal gaan daar... We kunnen er altijd wel iets op vinden maar als blijkt dat weinig tot niemand tegen aan knalt dan hoef je er niks aan te doen. Maar het is een goed punt en ik zal het zeker in de gaten houden daar...

Voor de curbs gaat niet alle eer naar mij toe, het schilderwerk is door Harm en Mariëlle gedaan dus... De looks hebben ze van anderen hihi...

Joost.

Zijn balken curbs Stephan? Daar ging de reply van George over namelijk... Maar iedereen heeft zijn/haar best gedaan op zijn/haar manier toch?

Alle credit gaat naar de MACH als "group-effort" wat mij betrefd...

JK.

Gezien de filmpjes en foto's denk ik wel dat dat goed mogelijk is. Het is eigenlijk gewoon een ietwat grote 1:12.. Maar voor de zekerheid kun je denk ik beste even op een reactie van Joost wachten :)

Thomas, ja denk wel dat het kan alleen zal je met 6 cellen je vermogen erg moeten aanpassen maar zoals Rick al zegt. Het is een grote 1/12 en dus kan het wel, er is ruimte zat maar niet met 6cellen en een 7.5 denk ik haha

JK.

Net op de indoorbaan geweest en het is een ontzettende mooie baan geworden petje af voor iedereen die hem heeft opgebouwd.
De grip op de baan is ook waanzinnig goed met een 1:12 met een 19 turns motor..

groeten

John

Net op de indoorbaan geweest en het is een ontzettende mooie baan geworden petje af voor iedereen die hem heeft opgebouwd.
De grip op de baan is ook waanzinnig goed met een 1:12 met een 19 turns motor..

groeten

John

Helemaal mee eens, ook net terug, en het is een pracht baan geworden.

Groet Robert

Jazeker... Dat was aan het einde van de avond al goed te merken ja... Ik was er gisteravond ook en heb zeker erg lekker gereden voor een doordeweekse avond waar ik altijd een beetje brak ben...

JK.

Heren en dames,

Super werk geleverd. Ziet er waanzinnig uit. Mijn eigen 1/12 wacht nog op electronica, maar ik sta te springen om na 17 jaar weer eens 1/12 te rijden!

Is er al een mening over wat er aan banden goed werkt?
Tot snel op het circuit.

Het Tapijt heeft zo veel grip dat er eigenlijk best veel goed ging. Mensen reden op verschillende combinatie's verschillend tussen yellow Lilac, tot en met Black Grey. Alleen Remy rijdt de meest wazige combinaties :mrgreen: :wink:

Groet Robert

Purple/Grey & Black/Grey zijn denk ik toch wel de combo's die het beste werken...

Alleen Robo heeft een Lilac/Yellow verslaving geloof ik (of was het omdat je ze niet had in een grote doos vol nieuwe banden) Hahaha... ;-)

JK.

Daar zitten een stuk of 8 setjes Lilac Yellow in, om nog maar te zwijgen over de doos met gebruikte :P, Maar gisteren heb ik op heel veel banden gereden, ook nog Magenta, Double Pink, Pink, Parma Grey, en Yellow geprobeerd. Yellow en Grey vond ik het beste aan voelen, voor heb ik Lilac en Purple gebruikt, beide vond ik nog niet super, toch nog wat pick-up (niet heel erg veel, maar genoeg om na 8 minuten ietsjes stuur te verliezen, iets wat heel normaal is voor oude banden) Dus Black moet ik ook nog even proberen. Ik verwacht dat deze best goed gaat.

Helaas zijn ze zaterdag niet open, en kan ik zondag niet. Wordt dus even afkicken van deze mooi baan!

Groet Robert

Conclusie kunnen we denk ik dan wel trekken dat Grey/Purple & Grey/Black de combo's zijn...

Balen Robo dat je niet kan zondag...

JK.

Ligt het aan mij of zijn de Jaco Prism velgen heel erg zacht. Ik heb het idee dat je uitermate voorzichtig de bouten aan moet draaien om niet de velg te torderen.

Voor lijkt ook het buitenste lager wat ruimte te hebben.

Of heb ik een oude serie velgen?

Valt heel erg mee Julius. De achtervelgen kan je redelijk aandraaien. Dat er ruimte op de voorvelgen zit kan komen door een bandendraaier. Als de voorwielen daarop hebben gezeten kunnen ze wel eens wat ruimte krijgen...

Joost.

p.s. Ik heb nog mooie foto's van jou met je Losi tegen Lex Avis op de buiten off-road baan van de Tamiya Crocodiles. Een 2wd finale waar je zijn Astute flink op zijn donder geeft... ;-)

hi Juul,

vond zelf black/gray van GRP het best gaan vooral de nieuwe met de 38mm velgen.
grip was zeker al goed te noemen kwam zelfs met me swift al aardig rond.

de Topper van de avond was wel me F1 op Foam waanzinnig goed.wou dat al me auto's zoveel grip hadden ;)
kon zekls de Mod. Touring redelijk bijhouden maarja altijd iets voorzichtiger met open wheel base.
M

Back