1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Data Wedstrijden Mach Indoor Haarlem...

Inmiddels heb ik de data doorgekregen via de mail... Officieel dus vanaf de MACH...

de MACH Wintercup.
De wedstrijden worden verreden op de volgende dagen:

• Zondag 9 november 2008
• Zondag 21 december 2008
• Zondag 18 januari 2009
• Zondag 8 februari 2009
• Zondag 15 maart 2009

Een uitgebreid wedstrijdreglement is vanaf 1 november 2008 te downloaden van
de site MACH - Model Auto Club Heemstede . Vanaf die dag is ook de inschrijving voor deze
wedstrijden geopend. De hal is open vanaf 9.00 uur en de aanvangstijd van de
wedstrijden is 10.30 uur. De wedstrijden bestaan uit 2 kwalificaties en 2 finales.

Er wordt gereden in de volgende klassen:

• Tourwagen Stock 1:10
• Tourwagen Modified 1:10
• Tourwagen 1:14
• Tourwagen 1:18
• 2wd Stock 1:12
• 2wd Modified 1:12
• Swift

Voor ieder wat wils dus!!

Verder organiseert de MACH twee (inter)nationale wedstrijden. Eén voor
tourwagen 1:10 en één voor 2wd 1:12. Deze wedstrijden worden verreden op de
volgende dagen:

• Zondag 1 februari 2009 tourwagen 1:10
• Zondag 15 februari 2009 2wd 1:12

Meer informatie over deze twee (inter)nationale wedstrijden volgt nog, maar
noteer deze data alvast in jouw agenda.

Joost K.

Ik had Niels aan de telefoon en vroeg hem of de data erop konden aangezien ik die ook al had. Die zei dat ze eerst vanuit de MACH per mail zouden worden verstuurd en zodra dat was gedaan zou het kunnen... Dus ik er even vanuit dat het goed was... En zo niet, dan was ik iets te snel... ;-)

Joost.

Ik heb de mail inmiddels ook gekregen, en zal deze doorsturen naar onze leden.
Ik was dus net iets te vroeg met vragen... ;)

Wie heeft er afgelopen vrijdag trouwens met een Xray T2'008 gereden en is zijn Layshaft-Bushing incl. lager kwijt???

Tijdens een van mijn lopende rondes over de baan vond ik wat onderdelen waaronder dit onderdeel. Ook wat schroeven, spacers, busjes lagen voor het oprapen...

Mocht je wat missen dan kan je me, als ik er ben, even aanspreken... Wie weet zit er iets van je tussen hihi ;-)

Joost K.

Wie heeft er afgelopen vrijdag trouwens met een Xray T2'008 gereden en is zijn Layshaft-Bushing incl. lager kwijt???

Tijdens een van mijn lopende rondes over de baan vond ik wat onderdelen waaronder dit onderdeel. Ook wat schroeven, spacers, busjes lagen voor het oprapen...

Mocht je wat missen dan kan je me, als ik er ben, even aanspreken... Wie weet zit er iets van je tussen hihi ;-)

Joost K.

Joost,
afgelopen vrijdag heeft Bart bijna alles van z'n top shaft verloren en als je een paar busjes hebt gevonden die onder de c-hubs gaan bewaar ze, ik heb een paar verloren.
Zoran

Ja ZAC, in de volksmond nog steeds gewoon ZAC...

De regelementen komen nog op de site. Als het goed is begin november...

Joost.

Joost,
afgelopen vrijdag heeft Bart bijna alles van z'n top shaft verloren en als je een paar busjes hebt gevonden die onder de c-hubs gaan bewaar ze, ik heb een paar verloren.
Zoran

Hey Zoran, Die busjes heb ik idd ook van de baan geplukt. Alles zit keurig netjes in een doosje en wordt niet weg gegooid... Ik ben vanavond op de baan dus...

Joost.

Dat zijn twee losse wedstrijden waarschijnlijk waar jij op doelt. De andere vijf zijn gewoon MACH indoor competitie... Open of niet, op de MACH praat iedereen over die wedstrijden als ZAC alleen dan in de winter...

Maar hoe het heet boeit niet echt... Wat denk ik belangrijker is, is dat de regelementen binnen korte tijd op de MACH site komen te staan. Dus nog heel even geduld aub...

Joost K.

Laatst bewerkt:
Lijkt er inderdaad op dat de bedoeling van de Wintercompetitie is dat het gesloten wedstrijden zijn. Op de kalender op de MACH website worden de andere twee wedstrijden nml. als Open Clubs weergegeven. Wellicht dat iemand uit de MACH organisatie dit punt kan verduidelijken?

Voor zover ik het had begrepen van Hans, zijn de indoor wedstrijden allemaal "Open"
Dus .......je bent niet verplicht om lid te zijn van de MACH om mee te kunnen rijden.

maar zoals Joost al zei..........alles zal denk ik zeer binnenkort bekend worden gemaakt op de MACH site

Mach Indoor Open Club Wedstrijden

Net bericht gehad van zowel Hans als Niels en de wedstrijden zijn "open club wedstrijden" !!!

MACH OPEN CLUB WINTERCUP:

• Zondag 9 november 2008
• Zondag 18 januari 2009
• Zondag 8 februari 2009
• Zondag 15 maart 2009

Op dit moment wordt er erg hard gewerkt aan de regelementen en het streven is om die 1 november online op de site te krijgen. Dus daarvoor nog even geduld aub...

Joost K.

Net bericht gehad van zowel Hans als Niels en de wedstrijden zijn "open club wedstrijden" !!!

MACH OPEN CLUB WINTERCUP:

• Zondag 9 november 2008
• Zondag 18 januari 2009
• Zondag 8 februari 2009
• Zondag 15 maart 2009

Op dit moment wordt er erg hard gewerkt aan de regelementen en het streven is om die 1 november online op de site te krijgen. Dus daarvoor nog even geduld aub...

Joost K.

Joost,

Check het Viol-reglement ook eens....vier soorten motoren en drie soorten accu's en de tijden zijn nagenoeg gelijk......Sterkte met het reglement;-)

groet,

Eric

Back