1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

lol.... ja hoor, kwestie van een andere motor en modus. Of gewoon dezelfde motor voor mod en stock... nah nee Joey is geen Bart :)

jammer, maar helaas.
daar ziet er wel naar uit, dat de modified rijders ( mits ze mee willen doen )) naar stock terug moeten bouwen

maar hee........... de inschrijving is nog niet gesloten. dus ken nog van alles bij komen
hoop ik

MACH indoor Haarlem Open
Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

1 Februari 2009 3e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3x kwalificatie en 2 finales ( 1/12 rijd finales van 8 min.)

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 31 januari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

Voor info kijk op de site van de Mach
Even een aandachts momentje vragen, en jullie uitnodigen voor de volgende wedstrijd.

Ik zie jullie heel graag op 1 feb

Ja en ook maar weer eens de 1/12 modified promoten dan haha... Come on guys, 1/12 hoort modified!!!

Joost.

swift

Hey allemaal
Is het voor de swift alleen de plus of ook voor de beginner.
Want ik heb nog nooit wedstrijd gedaan maar lijkt me wel leuk.
hilko

MACH indoor Haarlem Open
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

Aanvang van de webstrijden is 10.00 uur en baan open vaaf 8.00 uur op zaterdag 31 januari kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (Gratis voor deelnemers).

MACH indoor Haarlem Open

Ik kan me zoi voor stellen dat iedereen nog aan het bijkomen is van de Mach Challange maar de 3e MACH indoor wedstrijd zit er aan te komen en mis nog een heleberg inschrijvingen.

We gaan weer voor de 60 inschijvingen net als de vorige die super leuk en spanned was........

KOM OP MANNNEN

Schrijf je via deze link (LINKLINKLINK) en klik op inschrijven...

Haak ik even op in Stephan... Ook de modified 1/12 kan nog wel wat inschrijvingen gebruiken... We zitten nu op drie man en dus zou het leuk zijn om er nog minimaal twee of drie bij te krijgen voor een mooie groep auto's bij elkaar...

Come on guys... Keep 1/12 modified live!!!

Voor de andere klasses uiteraard ook allemaal lekker meedoen, het is altijd een leuke wedstrijd op de MACH indoor!!!

Joost.

Haak ik even op in Stephan... Ook de modified 1/12 kan nog wel wat inschrijvingen gebruiken... We zitten nu op drie man en dus zou het leuk zijn om er nog minimaal twee of drie bij te krijgen voor een mooie groep auto's bij elkaar...

Come on guys... Keep 1/12 modified live!!!

Voor de andere klasses uiteraard ook allemaal lekker meedoen, het is altijd een leuke wedstrijd op de MACH indoor!!!

Joost.

Wij moeten je helaas teleurstellen... voorbereidingen voor de Toy Fair en elk weekend weg wordt ook een beetje veel.

dat hoop ik ook,
maar dat ziet er tot nu toe niet naar uit
vrees dat men zich weer op het aller laatst zal inschrijven als men mee wilt gaan doen
heb er nu 23 warvan een paar die 2 klassen rijden

en als het zo door gaat, moeten we klassen gaan samen voegen gezien de deelnemers in sommige klassen

maar goed we hebben nog een paar dagen

Back