Zandwinplas in Ingen voor de laatst maal !!!!!!!! ?????
Okeee jongens ik ben weer even gaan bellen met mijn connecties
Ik heb als eerste de eigenaar van de zandwinplas in Ingen gesproken met de vraag of wij dit jaar nogmaals gebruik mochten maken van zijn lokatie.
Eigenaar: "Mhhh, eehhhh, moeilijk, moeilijk, moeilijk, ze gaan dit jaar weer beginnen met zandwinning en een nieuwe eis is dat de hele plas wordt voorzien van een hek zodat er niemand meer op kan, dit najaar gaat dus niet meer (waarschijnlijk)."
ikke: "Mhhh, da`s jammer, maar zou April eventueel nog wel kunnen???"
Eigenaar: "Ehhh, mhhh, ja April zal waarschijnlijk nog wel lukken."
Okee, mooi, ik even uitleggen dat we met problemen zaten voor vergunningen met andere lokaties etc. en dat kan die begrijpen.
Eigenaar: "Okee, als de regels niet veranderd zijn en de vergunning krijgen jullie weer rond dan wil ik dezelfde lokatie weer beschikbaar stellen"
Ikke: "hartstikke bedankt voor de mederwerking etc. etc. etc. etc."
Eigenaar: "en verder zullen we per jaar (!!!!!!!) moeten kijken wat er veranderd wordt aan de regels en of het dan nog mogelijk is dat jullie gebruik kunnen maken van die bepaalde lokatie."
Zo da`s 1, ook meteen even naar de gemeente gebeld en in principe zal er in eerste instantie geen problemen zijn met het afgeven van de vergunning, wel moet er even gekeken worden af dat alles nog wel volgens dezelfde regels gehanteerd kunnen worden.
Da`s 2
Zeg het maar jongen, willen jullei dat ik dit door zet en dat we weer op de zandwinplas in Ingen staan of is er iemand die nu even de boot echt gaat vlot trekken zodat we echt op een andere lokatie terecht kunnen.
Hou wel in het achterhoofd dat deze lokatie misschien de laatset keer is dat we hier kunnen watervliegen maar dat er een kleine kans bestaat dat we vaker mogen komen in de toekomst mits de regels niet te streng worden voor de eigenaar.
Ik hoor het wel...................
Let wel ik wil niemand zijn inzet of entousiasme voor het organiseren van een watervliegmeeting de grond in boren.
Ik (wij denk ik) stellen het zeer op prijs dat er diverse personen een poging aan het doen zijn om op een andere lokatie wat te reglenen maar ik denk dat we onderhand duidelijkheid moeten hebben over de lokatie.
De vergunning voor Ingen moet 10 weken van te voren afgegeven zijn, het is nu februari en ik heb nu dus eigenlijk nog maar 1 week voor het aanvragen hiervan.
Ik denk dat dit ook de enige echte manier is om de watervliegmeeting in April fdoorgang te kunnen laten vinden.
Ook heb ik eigenlijk liever dat iemand anders alles regelt maar vooruit deze keer kan ik nog wel doen (en wie weet volgende keren ook ;-) ).
Dus voel je aub niet gepasseerd, oa Hans en Guus, in September dus graag en meeting op een andere lokatie en door iemand anders geregeld :lol: