Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zal morgen wel eens bellen.
heb je nog tips om ze over te halen
ik weet niet waneer het seizoen weer open gaat, dat de mensen weer aan het strand gaan liggen.
Nou ik heb gebeld de betreffende wethouder niet aanwezig maar ik zou vandaag nog terug gebeld worden.
En anders bel ik morgenochtend weer.
Dus het balletje is aan het rollen.
En de datum maar op de 26e houden
ik heb de smaak wat bellen betreft te pakken
En hheb de RWS ook gebeld of het bij schokkerhaven ook mogelijk is en ook door hun wordt ik terug gebeld
daar is ook een eetgelegenheid aanwezig geloof ik.
Ik kan tegen die mensen beter zeggen dat het niet door gaat als dat zij het tegen mij zeggen
Informeer jij ook maar alvast Berto.
Beter teveel lokaties voor 26 april dan te weinig.
Als er dan van de lokaties waar een vergunning voor is aangevraagt er meerdere toestemming geven dan hebben we voor het najaar als het goed is ook al een vlieglokatie! Toch!
Ik ben net door de RWS gebeld en die hebben de vraag bij iemand anders neergelegt en zouden vandaag of maandag weer terug bellen.
dus het heen en weer bellen is begonnen
Okee, ik zal maandag of dinsdag de eigenaar en de gemeente even polsen over een eventuele mogelijke vergunning mocht al het andere niet lukken (al hoop ik van wel).
Ik ben net ook terug gebeld door de gemeente Lemsterland
Diegene die ik heb gesproken ziet eigenlijk geen problemen
Ik moet wel een vergunning aanvragen en dan gaan zij kijken of er een vergunning voor nodig is .
het leek er op dat ze geen vergunning hoeven uit te geven maar alleen toestemming
Als er niet meer als 50 mensen komen en grote tenten en dat er wegen moeten worden afgezet.
Maar er wel een probleem ik Ik weet niet hoe ik zo`n brief moet opstellen
De brief is op de post en licht maandag op de mat bij de gemeente Lemmer
Een kijken of we het een beetje snel voor elkaar hebben.
Ze zijn tot nu toe de afspaak snel nagekomen.
Ze waren toch wel positief wat betreft de vergunning of toesteming dat het geen probleem mocht zijn.
Daar zit ook nog verschil in
Maarja dat is mondeling en het was maar 1 persoon.
Ik heb er wel een goed gevoel bij.
Laten we het :zon: inzien.
Zo ging en gaat het bij mijn aanvraag ook.
Telefonisch overleg en alles is koek en ei maar je moet het nog wel officieel aanvragen en dan wordt het wachten!
Ik ga a.s maandag is even informeren hoe de stand van zaken ervoor staat.
Ik wil nog dit jaar een keer naar een meeting, maar dan moet ik eerst een
leuk vliegtuig hebben, een wattage of E-flite cub, allebei leuke vliegtuigen
In ieder geval, hoop ik toch nog eens een bijdrage te leveren
@ Richard
Bij de aanvraag in lemmer heb ik het over brandsrof en electro modellen gehad in de aanvraag dus als het in lemmer gaat gebeuren moet je de :?::?: NorthJETStar -kerozine maar snel af maken (lijkt me):music:
Dat is toch ook brandstof