Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nou , gerard
het is een merk er natuurlijk wel aan gelegen om nu , nu velen goed aan t kijken zijn hoe en met wat ze 2.4 gaan , het merk te zijn waar mensen voor kiezen . trouwens , wat is het verschil tussen een 12 fg en een 12 z ?
ik heb eens ergens gelezen dat er een zeecontainer vol met spul 'verdwenen'is en dat er daarom vette achterstand is .
maarja , dat heb ik dus gelezen .
al het nieuwe kost geld, hoe groter de hype hoe duurder
Het is inderdaad niet moeilijk om de regiocode even te veranderen. Het nadeel is alleen dat je dan niet meer met officieel goedgekeurd spul vliegt en dat de garantie op je zender van 1900 euro direct vervalt... Mijn garantie verloopt sowieso bijna, maar ik vermoed dat als je de regiocode verandert en er ooit nog iets aan moet gebeuren bij Robbe dat ze hem zo terugsturen :wink:
(ja je kan dan de code ook ff terug veranderen, tenzij het natuurlijk bijvoorbeeld je scherm is wat hapert/kapot is of iets dergelijks...)
Cheers,
Richard
@ Alexzzzz
En ik ook in ieder geval!!
Maar wat zou de reden zijn dat heel dat Fasst gebeuren zo moeilijk los komt![]()
Klinkt inderdaad wel aannemelijk Bram, maar het verklaart niet waarom ze in Azie wel kunnen leveren![]()
Klinkt inderdaad wel aannemelijk Bram, maar het verklaart niet waarom ze in Azie wel kunnen leveren![]()
Jij wilde toch even geen 2.4Ghz meer?