"Akku ist ein 10S 3700mAh flightpower. Regler ist ein Jeti Spin99.
Im Moment dreht der Motor eine APC-E 20x13 bei 55A."
Klinkt erg goed, weet iemand of dit een goede optie is? Dus niet dat de magneten slecht/los zitten, etc?
Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat hij niet bewezen is... tja, Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 63-64 230Kv / 3150W $79.99
specs liggen erg dicht bij de HXT maar de turnigy sk serie is een stuk beter.
Ik heb hem hier liggen en hij ziet er erg goed uit.
, maar die andere motor heeft meer reviews op HC,........![]()
Wow, dat is meer dan 3kw aan vermogen! Tsja, als je overkill vermogen wilt...
Alex, als je even aan die hxt wilt voelen kan ik hem volgende indoor wedstrijd meenemen.
Overigens loop ik al heel lang met het plan om op 8 cellen te gaan vliegen. Men denkt dan niet genoeg vermogen te hebben, daar ben ik het niet mee eens.
Dat is de AXI F3A motor op 10s zippy![]()
Zonder meer gelijk in hoor, maar als je niet wilt experimenteren EN een budget hebt, is er gewoon maar 1 keuze. Dat is de AXI F3A motor op 10s zippy![]()
Ja, neem maar mee inderdaad, waarschijnlijk bestel ik volgende maand de setup....
Kist wordt -zoals het er nu voor staat- de Lindinger E-evolution
Grt.
Ik zou mij er niet aan wagen, Ruben.. het is mijn eigenwijsheid en het zijn mijn plannen, dus ik accepteer het als het fout gaat, maar jij wil gewoon een werkende setup.. dus gewoon 10 cellen pakken![]()
Het laatste dus. Die Turnigy die jij hebt is vervangen door die nieuwe variant en dus waarschijnlijk slecht verkoopbaar. Volgens mij ben je bewust belazerd.Overigens ter info: ik had een HXT besteld, maar kreeg een Turnigy motor. Blijken dus of dezelfde motors te zijn of dat ik enorm geript ben door die....