@Julius
nando raadde hem die accu af, dus heeft ie hem er al weggehaald
Ok, heb de 4400 eruit gehaald![]()
nando raadde hem die accu af, dus heeft ie hem er al weggehaald

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok, heb de 4400 eruit gehaald![]()
2x 5s, maar hoeveel mah, gewoon 5000? (uitgaande van het B-programma, met wat reserve igv veel wind)
Meestal kan je wel op het veld laden. Oss, Son, Gouda heeft gewoon stroom. Max vier vluchten als je geslecteerd wordt om voor te vliegen.Dan denk ik dat de 5000Mah toch de slimste keuze is, ik wil toch graag wat reserve hebben. Ik zit er alleen nog mee, hoeveel accu's ik moet hebben. In ieder geval 2 sets (dus 2x 10 cellen) zodat ik in ieder geval 2 vluchten kan maken, maar op een wedstrijddag zou het zomaar kunnen dat je 3 vluchten moet maken, en op het veld laden zit er niet in denk ik (ook op de wedstrijden niet)
Meestal kan je wel op het veld laden. Oss, Son, Gouda heeft gewoon stroom. Max vier vluchten als je geslecteerd wordt om voor te vliegen.
Inderdaad voor wat je aangeeft, het reduceren van je valsnelheid.Jij weet vast wel waar een rem goed voor is Hans?
Patrick; deze zou dus in ieder geval goed zijn;
Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY-H 5000mAh 5S1P 20-30C Lipoly Pack $107.90