20113DHF Big New Year Meeting !!! 23 Januari

Ik wil eerst gaag iedereen bedanken die zijn geweest het was een geslaagde meeting en ondanks het zware weer was het super gezellig. Ik heb net even de video's bekeken, wow wat gaaf morgen ga ik mijn best doen om een video van deze meeting on-line te zetten. Normaal op een meeting kom ik er zelf bijna nooit aan toe om te vliegen maar dit keer heb ik ook een paar storm vluchten gemaakt. Mike gaat vanavond nog meer foto's on-line zetten dus het komt er aan. Robert alvast bedankt voor de eerste lichting plaatjes. Speciaal nog even een groet aan alle zuiderlingen en Belgen die de moeite hebben genomen om toch op deze meeting van de partij te zijn

Jongens tot gauw ik heb het erg tof gehad !!!!

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de super gezellige dag, vooral diegene die zolang in de auto gezeten hebben. bedankt dat jullie je toch niet hebben laten afschrikken door (RUK) weer :onweer:
al om al was het een erg gezellige dag, en ondanks het grauwe weer heb ik toch nog wat leuke plaatjes kunnen schieten.

Til next time!
IMG_2770.jpg

IMG_2768.jpg

IMG_2726.jpg

IMG_2720.jpg

IMG_2697.jpg

IMG_2654.jpg

IMG_2641.jpg

IMG_2633.jpg

IMG_2620.jpg

IMG_2604.jpg

IMG_2595.jpg

IMG_2570.jpg

IMG_2568.jpg

IMG_2366.jpg

IMG_2512-1.jpg

IMG_2438.jpg

IMG_2420.jpg

IMG_2405.jpg

IMG_2389.jpg

IMG_2331.jpg

IMG_2304.jpg

Hier een filmpje van vandaag, gefilmd met mijn telefoon. Ik heb al het beeldmateriaal zonder te editten achter elkaar gezet, het was zoveel dat ik het jammer vond om het hier niet te plaatsen... alleen jammer van de wind en het beeldformaat.
Verder erg genoten vandaag :worship:

Laatst bewerkt door een moderator:
Big New Year Meating

Ondanks dat ik niet gevlogen heb........ lees niet heb kunnen vliegen was het een geweldige dag!!!!!
Piloten: Bedankt voor de show's!!!! respect met deze wind, vooral met een 250...:p

Mvg

Yuri Wisniewski

Klopt deze leds kun je per 3 afknippen en voeden met 12 v ik heb ze aangesloten op de balancer stekker van de 6s pack op pootje 3 ....11 v het idee was ook een beetje met de donkere dagen een extra lampje ha ha meer niet maar het vliegt wel prettig.

Succes ik heb de leds bij de 2 brothers in bussum gekocht maar bij de ikea vekopen ze deze strips ook ... HK kan ook maar duurt altijd zolang ..(soms)

Laatst bewerkt:
Hehehehe ja inderdaad, vond het zelf ook een geniale oplossing erg duidelijk.

Heb na de meeting ook van alle kleurtjes een meter gekocht bij HK, en een paar van die switches.. ook wel leuk :)

Back