28 mei 2012: 3e truggycup in Zoetermeer (let op, nieuwe klasse voor beginners!)

Goed verhaal Mario! Interessant om te lezen hoe die voorbereidingen in zijn werk gaan ook...

Die voorbereidingen waren zeker net zo spannend als de wedstrijden....wel/niet. Hebben we dat, krijgen we het.....toch weer niet...of toch wel.

Ben niet zo ervaren met mijn 3 wedstrijden ervaring, maar zit toch al 3 keer op rij in de masterfinale :oops:.
Jammer genoeg ken ik nog niet elke auto en weet ik soms niet of iemand in dezelfde lap zit of niet. Volgens mij zijn er nog zo.

Al heb ik gisteren idd vaak gezien dat het meermaals achtereen gebeurt dat iemand een andere deelnemer ophoudt/express aanrijdt.
Probeer dat in elk geval te vermijden...

Het geld ook zeker niet voor iederen. Ik zat maandag volgens mij bij jou in de qualiheat en de halve finale maar elke keer als we dicht op elkaar zaten ging dat prima. Je moet elkaar gewoon een beetje ruimte gunnen(en dat doe jij prima)

Het geld ook zeker niet voor iederen. Ik zat maandag volgens mij bij jou in de qualiheat en de halve finale maar elke keer als we dicht op elkaar zaten ging dat prima. Je moet elkaar gewoon een beetje ruimte gunnen(en dat doe jij prima)

Yep de Sonny zat bij ons in de kwalificaties :)

Goh Kevin als ik bij je zat liet ik je niet voorbij ze, je moet er maar langs kunnen lol whahahaha :D

Nee heb eigenlijk geen klagen gehad tijdens de kwalificaties en wedstrijden, ze hebben me buiten 1 keer altijd netjes voorbij gelaten!

Nee, heb ook geen klagen gehad over in de weg rijdende deelnemers. Enkel Mario die graag onder mijn spoiler kroop, maar dat was achter mij. Hij moest wel zien dat hem maar voorbij geraakte :Fade-color.

Heb een paar keer afstand kunnen nemen, maar dan kwam Mario steeds terug door een foutje of een dipje in de snelheid. Gelukkig overkwam Mario zowat hetzelfde :).

Vond het een superleuke dag met weer een boel plezante mensen.

Back