Hier weer half wakker, nog een beetje bijkomen van een dagje RMF Dalfsen.
Nadat in Wijk en Aalburg er om 09:00 gebeld werd waar ik bleef met de rakkenspullen, zou me dat niet nog een keer gebeuren, dus ditmaal kwam ik om 8:30 aan, wat vroeg genoeg was, er was nog niemand. Rustig aan alle spulletjes uitgepakt en tegen de tijd dat het opbouwen kon beginnen was Theo er al. Samen met de binnendruppelende deelnemers de boel opgezet en rond 10:30 konden we van start. Was nog even zoeken naar helpers op de rakken, maar gelukkig lostte dat zichzelf op. Er werd goed gevlogen, op een enkele afzwaaier na, en er zijn zelfs wat PB's gevlogen. Tussendoor een lekker bakkie of hamburger in het clubgebouw en zo ging de dag snel. Met de voorspellingen van 80% regen viel het allemaal reuze mee, een regenbuitje van 5 minuten (waar Marcel net in stond, volgende keer probeer ik sneller te komen met de paraplu Marcel

) en een hagelbuitje, voor de variatie en dat was het voor de hele dag. De wind was stevig, maar was vooral lastig voor Jan en Anja, die het toch wel frisjes kregen in de wedstrijdtent.
Onder leiding van Jan liep het lekker door op een ontspannen manier, en natuurlijk ruim tijd om lekker bij te praten met iedereen, en natuurlijk kennis te maken met team Kampen, die ook nog een aardig potje kunnen vliegen

.
Na de wedstrijd zijn we voor de volgende 3 ronden richting het Asje verhuisd, was weer erg gezellig (en lekker.....), hoewel GJVO dacht dat het leuker zou zijn op een parkeervak langs de A15 en vroeg weg moest.
Bedoel je deze GJ?
Deze heb je nog gemist denk ik:
Het eten smaakte goed:
En we hebben ook nog aan Mark gedacht:
Iedereen bedankt, op naar Thumaide (Belgie) en Vught!
Gerben