2e F5B Wedstrijd: RMF - Dalfsen (21 April)

Jitze,
Webmaster was een weekeindje weg, dus de online scores zijn iets vertraagd. Theo ging goed met zijn Hawksurprise, als ik me niet vergis een pb met 25 rakken en dat met een budget aandrijving van 50a75 euro :) (Robbe Planeta en Keda motor)

Gerben

Idd, de 2200 kv KD motor met robbe vertraging en budget regelaar van Himodell. Dan een "oude" 5s lipo van Greben en vliegen maar. Met deze setup zat ik met koude lipo op ongeveer 2300 watt. Als alles goed gaat dan zal in Nederweert Bram (mijn protege) ermee vliegen en deelnemen aan zijn eerste F5B wedstrijd.

Mooie foto's, spijtig dat we er niet bij konden zijn ( bij het etentje).
Voor te vliegen was het denk ik iets te koud.
er hebben er toch enkelen hun best gedaan.
groeten, tot de volgende wedstrijd.
Luc

Ik sta weer lekker op de foto's..
Lekker sjagrijnig
Holland Topmodel (niet dus)

En volgens mij zit er toch nog een constructievout in de Raketenwurm ..
Ik zou hem onder garantie terugsturen.

DSCF0099.JPG

GJ

Laatst bewerkt:
Hmmm... dat groene.. is dat mosvorming?

Mooie foto's... zag er koud uit... ik heb het gemist... :( ik heb zowat het hele weekend geslapen. Mijn snotneus is nu van gister... nu alleen nog van die blafhoest af! :evilbat:

Neutronenkorrels inzaaien, aarde rondom
stupideren en verrijken met bavianenprigment.

Ik zal het aan Gerard van Vliegclub Friendship doorgeven.

GJ

Volgens mij wilde Gerard dat al gaan doen............. Het enigste wat hem nog even tegenhield is dat ze het veld huren van een boer en die kunnen wel eens lastig doen.......... Maar vaak zijn zien ze ons wel graag ivm mestquota.............

helaas pindakaas, windvlaag bij de start en motor te laat aan, en niet meer recht kunnen trekken, met een fijn spektakel tot gevolg. De rw2b was een fijne kist.

Elk nadeel heeft een voordeel: nu komen de andere kistjes aan bod voor wat meer vlieguren.

Holy mucus! 'ne dooien pier dus! Ook vleugel nog slechts geschikt tot wortelschieten? Niets meer tot enten? Spijtig!
Avioniceren dan maar?

Een hele zure crash door eenlullige samenloop van omstandigheden. Op het moment dat ik het model losliet een (erg) stevige windvlaag van rechts... niets meer aan te houden.

Heeft de Lipo zijn zwemles overleeft Ronald?

Mooi balen Ronald, gelukkig vat je het goed op, shit happens zullen we maar zeggen.

JWS, vind nog steeds die vlucht met de limiter na 5min 30 erg gaaf. 5 minuten lang op 40-50mtr hoog het belletje uitmelken, gaaf gedaan!

Gerben

Dat was idd marzel hebben dat die bel daar zo lekker bleef hangen. Anders had ik rap bendeden gestaan.

veel heeft het wel overleefd, motor, regelaar, ontv. servo's. accu niet

we gaan weer vooruit kijken, heb veel zin in de avionics, de S16 is een super kist!

Back