2e ronde NK te Odoorn 20 mei

maaskie zei:
allrounder_w.l.c. zei:
nog niemand die mij onderweg zou kunnen oppikken?

Ik rij vanuit Nijmegen naar Odoorn, dus ik kan je onderweg wel ergens oppikken.
Winterswijk is een beetje uit de route, maar ik kom wel langs Arnhem, Apeldoorn en Zwolle. Dus als je per trein naar een van deze stations kunt reizen, dan komt het helemaal goed.

@Loet:
Loet, jij gaat toch ook naar deze wedstrijd? Wil je dat ik ook nog bij jou langs rij om jou en je nieuwe kisten op te komen pikken?

Greetz,
Jurgen

je hebt een pb'tje ;)

@Loet:
Loet, jij gaat toch ook naar deze wedstrijd? Wil je dat ik ook nog bij jou langs rij om jou en je nieuwe kisten op te komen pikken?

Greetz,
Jurgen

Als je me ook naar mijn vakantieadres brengt (minstens 650 km van Odoorn) is het te overwegen. Nee, eerlijk gezegd. Wij zitten al de woensdag voor Hemelvaart op een camping in Odoorn en rijden daarna door naar Denemarken.

en jawel met het vervoer naar odoorn is het gelukt :D (nu alleen nog het model afbouwen, EN invliegen, EN het werpen leren en het spelletje een beetje onder de knie krijgen, en dat nog in twee weken :P naja ik kijk nog wel even of ik me inschrijf voor de wedstrijd, de wil is er wel, de techniek moet nog komen ;)

Vliegers,

Als je je inschrijft voor een F3K wedstrijd, zou je dan bij je aanmelding (indien je lib bent van de knvvl) ook je knvvl lidnr. willen vermelden. Dit maakt het officieel maken van de wedstrijduitslag iets eenvoudiger.

Vliegers die alleen in de mini klasse willen uitkomen, mogen zich ook gewoon bij mij aanmelden. Wil hierin geen uitzonderingen maken en 1 aanmeldpunt is wel zo gemakkelijk voor iedereen.

De inschrijving gaat boven verwachting. Momenteel zijn er 18 F3K vliegers en 6 Mini's.
Dit levert echter ook weer een probleempje op :|
Het veld in Odoorn ligt niet zo vrij als bv in Weert. Er is een startveld te realiseren die voldoet aan de norm van 900m2 per vliegende deelnemer bij 6 deelnemers per ronde. Maar aangezien er beslist niet over het aangrenzende clubgebouw gevlogen mag worden wou ik het startveld beperken tot 5 deelnemers per ronde zodat er iets meer ruimte ontstaat.
Met 18 deelnemers is dat lastig te realiseren.
De inschrijving staat open tot 13 mei. Om gedurende de dag minimaal 5 ronden te kunnen vliegen wil ik de inschrijving sluiten bij 20 F3K vliegers.
Er zijn dus nog 2 plaatsen!!!!!!

Ik zou ook geen deelnemers weigeren. Dan misschien het start/landings veld iets verkleinen
900 m2 is ook redelijk veel en misschien niet echt noodzakelijk.

Alex Hoekstra zei:
Ik zou ook geen deelnemers weigeren. Dan misschien het start/landings veld iets verkleinen
900 m2 is ook redelijk veel en misschien niet echt noodzakelijk.

Mee eens en vroeger beginnen moet toch ook geen probleem zijn.

pff dan moet ik dus eigenlijk op DIT moment beslissen of ik mee ga doen? vroeger beginnen lijkt me dan wel een goed idee. over het start en landing veld kan ik niet zoveel zeggen :P

toch maar op goede hoop aangemeld. we zullen wel zien wat het gaat worden. als het eerder begint nog maar ietsje anders regelen met het vervoer maar dat moet allemaal wel lukken ;)

Allen bedankt voor het meedenken :lol:
Misschien ben ik een beetje claustrofobisch aangelegd na al dat vliegen in Garderen en Weert wordt alles ineens heel klein.

Vroeger beginnen is geen optie. De club heeft een afspraak met omwonenden dat er op zondag voor 12:00 uur geen vliegbewegingen mogen zijn op het veld. Twee maal per jaar mogen ze een ontheffing hiervoor aanvragen.
Na overleg met het bestuur is er besloten een uitzondering te maken en mogen we vanaf 11:00 uur vliegen.

Natuurlijk moeten we geen deelnemers weigeren!!!!!! En enthousiaste vliegers hebben zich natuurlijk als eerste opgegeven.
Organisatorisch werd ik even geconfronteerd met meer deelname dan verwacht en dat in combinatie van een laat aanvangstijdstip waardoor het schema nogal in problemen kwam. Ik ga puzzelen en alles passnd maken.
Aanmelden kan dus nog gewoon tot de 13de

Volgens mij mag je geen deelnemers weigeren op een open NK.

Dit is dus voor de volgende keer iets om op te letten dat de velden groot genoegd zijn.
Als dit kleine deelnemers aantal al niet past is het veld bij Odoorn gewoon niet gechikt voor dit doeleind.

Laten we hopen dat de wind uit het oosten of het westen komt, dan is zelfs Odoorn groot genoeg voor 40 deelnemers ;)

Daarnaast is een echt veld wel eens leuk, geen heidepollen/struiken of konijnenholen waar je op moet letten.
En Odoorn heeft zelfs een echt kantine, familie kun je dus gerust meenemen (toiletten zijn aanwezig)

Tussen deelnemers weigeren en een maximum aan inschrijvingen zit een wezenlijk verschil.
Laten we AUB de discussie sluiten. Dat was niet de bedoeling van de melding.
Ik doe mijn best om zondag alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en mocht blijken dat Odoorn inderdaad voor een dergelijk aantal vliegers te veel beperkingen heeft weet ik dat voor 2008 op zoek moet naar wat anders.

Drenthe.... zoveel hei en zoveel plekken waar niet gevlogen mag worden :cry:

hoi allemaal

even over odoorn .laten we er inderdaad een gezellige dag van maken (heb er ook vreselijk veel zin in ) :D
zo klein is het veld echt niet .
maar om dan te zeggen dat het veld niet geschikt is vind ik persoonlijk te ver gaan.
als je kijkt hoe veel tijd en energie theo ,eric en, marcel er in hebben gestoken petje af :worship:
maar goed theo vraagt al om er verder geen discussie van te maken (sorry maar moest dit even kwijt)

heb er wel heel veel zin in 8)

groeten arnold

Ik ook!!

En mijn resultaten kunnen niet slehter zijn dan de vorige keer! :wink:
Beter materiaal en een hoop geleerd in Weert.

Laat de thermiekbelletjes maar komen!

(maar dan moet het niet zo waaien hoor)

hoi leon

een groot voordeel is dat de oer ofa het terrein in odoorn al reeds heeft verkend :wink: dus weet hij waar de thermiek zich op houd

groeten arnold

Back